Chessboard : سایت تخصصی صفحه شطرنج » اخبار خارجي » سومین دوره بازیهای داخل سالن آسیا

سومین دوره بازیهای داخل سالن آسیا

0
5076

سومين دوره بازي‌هاي داخل سالن آسيا از هشتم آبان ماه آغاز شده و تا هفدهم ماه جاري در ویتنام ادامه خواهد داشت.
بخش انفرادی(مردان-بانوان)
در پايان ‪۹‬دور مبارزه شطرنج در بازيهاي داخل سالن آسيا،نمايندگان كشورمان(احسان قائم مقامي، الشن مرادي، آتوسا پوركاشيان و شادي پريدر) نتوانستند به مدالي در بخش انفرادي اين رقابتها دست يابند. در پايان اين رقابتها در بخش آقايان الشن مرادي ابدی با 5 امتياز در رده نهم و احسان قائم مقامي با 4.5 امتياز در رده هجدهم قرار گرفتند، در بخش بانوان نيز شادي پريدر با 6 امتياز در رده ششم، آتوسا پوركاشيان با 4.5 امتياز در رده هفدهم ايستادند. 4 نفر برتر مرحله مقدماتی به نیمه نهایی صعود می کنند.

بخش تیمی
بخش برق آسا تیمی :( تیم ملی شطرنج صاحب مدال برنز شد): تيم ملي شطرنج ايران در قسمت برق آسا (بليتس) که در شهر هانوی ویتنام برگزار شد توانست به مرحله نیمه نهایی اين رقابت‌ها راه يابد و در جمع چهار تيم برتر آسيا قرار گيرد.

 پانزده تیم که هر تیم در چهار میز شامل دو مرد و دو زن ( یک ذحیره مرد و یک ذخیره زن ) با کنترل زمانی ۳دقیقه و ۲ ثانیه به ازائ هر حرکت بود در ‪۹‬ دور و به روش سوييسي با يكديگر رقابت کردند. که تیم های چین، ویتنام، هند و ایران به مرحله نیمه نهایی رسیدند و در پایان تيم ملي شطرنج كشورمان(احسان قائم مقامي، الشن مرادي ابدی، مرتضي محجوب، شادي پريدر، آتوسا پوركاشيان و شايسته قادرپور) مدال برنز این رقابتها را بدست آورد. ( به همراه تيم ملي شطرنج هند مشتركا به مقام سوم رسيد.)
دو تیم چین و ویتنام در فینال با هم رقابت کردند که ویتنام اول شد.

سومین دوره بازیهای داخل سالن آسیا
alt
بخش سریع تیمی : تیم ایران در مسابقات سریع تیمی شهرهای آسیا در برابر تیم ازبکستان 2 بر 2 مساوی کرد و در رده هشتم قرار گرفت.

بخش انفرادی مردان(رده بندی مقدماتی)
بخش انفرادی بانوان(رده بندی مقدماتی)
بخش تیمی برق آسا(رده بندی مقدماتی)
بخش تیمی سریع (رده بندی مقدماتی)
سایت مسابقات
( 4 از 5 )
پیام سیستم
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.