Chessboard : سایت تخصصی صفحه شطرنج » اخبار داخلي » البرز » پایان دور ششم فجر با تداوم صدرنشینی مظفر

پایان دور ششم فجر با تداوم صدرنشینی مظفر

2
5747
پایان دور ششم مسابقات فجر با تداوم صدرنشینی میلاد مظفر

در پایان دور ششم مسابقات فجر کرج میلاد مظفر با 6 امتیاز همچنان صدرنشین باقی ماند.
در این دور میلاد مظفر 1930 در میز 1 در یک پوزیسیون متعادل از اشتباه حریف بهره گرفت و عبدالله بودش 2077 را شکست داد. در میز 2 محمد اخگر در برابر قربانی اسب استاد فیده حسن عباسیفر 2343 نتوانست پوزیسیون خود را به درستی دفاع کند و تسلیم وی شد. در میز 3 بهروز رزاقی 2128 در وسط بازی با حمله به جناح شاه و تدارک ماتی هنگامی که خواست تعویض نهایی خود را انجام دهد و حریف را مات کند ناگهان مهره را اشتباه لمس کرد ولی با گذشت حریف خود علی محرابی بازی را به سود خود به پایان رساند. در میز 4 کیومرث عشقی بر اسدالله صدیقی فائق آمد. در میز 5 و 6 محمد رضا شریفی پور با مهره سفید و مزدا اتحادی با مهره سیاه به ترتیب بر امیر کچیان 1967 و علی سلطان احمدی غلبه کردند. جواد کابری 2132 بازی را به جابر عبدالحسینی واگذار کرد و سهیل صادقی 2106 در یک پوزیسیون مبهم در حالی که در جناح شاه حمله می کرد و یک پیاده عقب بود و حریفش در تنگی زمان به سر می برد توانست حمید رضا عابدینی را از پیش رو بردارد. داود فرد در حالی که پیاده جلو بود تنها توانست به نتیجه مساوی در مقابل دکتر حسن کلیایی 2085 دست پیدا کند. علیرضا فریدونی نیز توانست تیرانداز را از پیش رو بردارد و خود را بالا بکشد.
از نتایج دیگر می توان به پیروزی خاتمی بر محرابی، سرستیان بر نجفی 1826، حیدر اولاد بر احمدی، بیاضیان بر رشوند، رضایی بر افتخاری، آناهیتا کوهی بر گرامی، صفریان بر اسدالهی، عسل جعفری بر پولادی، نیک رو بر خدابنده، محمدزاده بر علیزاده اشاره کرد.
همچنین طولانی ترین بازی این دور بازی سیامک آقایی و علی پهلوانی بود که در آخر بازی اسب مشکوک به تساوی آقایی بر حریف خود چیره شد.
در پایان این دور میلاد مظفر با 6 امتیاز در صدر، استاد فیده حسن عباسیفر با 5.5 امتیاز در مکان دوم و اتحادی، شریفی پور، رزاقی و عشقی هر کدام با 5 امتیاز در مکان های بعدی قرار دارند.
از نکات جالب این دور اضافه شدن دو بازیکن در دورهای پایانی بود که تعداد بازیکنان را به 101 نفر رساند!!

نتایج دور ششم
قرعه کشی دور هفتم
رده بندی تا پایان دور ششم
( 3.3 از 5 )
پیام سیستم
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.

نظرات

User Avatar
ميهمان
  • Abdi
  • ( 10 بهمن 1387 )
  • 0
سلام
خسته نباشيد.
User Avatar
ميهمان
  • asadollahi
  • ( 10 بهمن 1387 )
  • 0
سلام. در صورت امکان

لینک بازیها را بزنید. محمد صابر