Chessboard : سایت تخصصی صفحه شطرنج » اخبار داخلي » البرز » نتایج دور چهارم و قرعه کشی دور پنجم مسابقات فجر کرج

نتایج دور چهارم و قرعه کشی دور پنجم مسابقات فجر کرج

0
3549
پایان دور چهارم مسابقات فجر با 99 بازیکن

عجب مسابقه ای!! عجب علاقمندانی!! 1 بازیکن دیگر با باخت وارد جدول شد و تعداد بازیکنان به 99 نفر رسید!! تقریبا میشه گفت این مورد بی سابقه بوده!!

در پایان دور چهارم 3 نفر 4 امتیازی شدند. در این دور جواد کابری 2132 در میز 1 در مقابل عبدالله بودش 2077 به تساوی رضایت داد. در میز 2 بهروز رزاقی 2128 با مهره سفید به مصاف میلاد مظفر رفت که با اشتباه خود و با بازی زیبای مظفر نتیجه را به وی واگذار کرد. در میز 3 کیومرث عشقی 2105 با مهره سفید پس از آن که نتوانست از برتری خود در مقابل محمد رضا شریفی پور استفاده کند در آخر بازی با حرکات زیبای حریف خود از ادامه بازی را به وی واگذار کرد.. در میز 4 علی سلطان احمدی با یک بازی تهاجمی بر دکتر حسن کلیایی 2085 پیروز شد. در میز 5 مهدی سرستیان در مقابل استاد فیده حسن عباسیفر 2343 سه سوار قربانی داد تا یک بازی زیبا خلق کند، اما عباسیفر با درایت پوزیسیون را اداره کرد و بازی را به سود خود به پایان رساند. در میزهای 6 تا 10 بازیکنان مهره سیاه خوش درخشیدند و بر حریفان خود غلبه کردند. به ترتیب داود فرد بر عبدالحسینی، کچیان 1967 بر زبردست، عابدینی بر خداترس، علی محرابی بر آقایی و اخگر بر آناهیتا کوهی.
اما از نتایج دیگر می توان به پیروزی اتحادی بر موسوی، فریدونی بر رشوند (قهرمان پارسال فجر خود را به صدر جدول نزدیک می کند)، صدیقی بر حیدراولاد، صادقی 2106 بر خدابنده (صادقی به بازی برمی گردد)، تیرانداز با یک تفاوت عقب بر شایان پولادی، علی صابرنیا بر علیزاده، صفریان بر قلم زن اشاره کرد. طولانی ترین بازی امروز مبارزه بودش و کابری می باشد.
اسامی کل بازیکنان
نتایج دور سوم
قرعه کشی دور چهارم
رده بندی تا پایان دور سوم
( 4.3 از 5 )
پیام سیستم
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.