پایان لیگ دسته 2 کرج

0
5291

پايان ليگ دسته 2 كرج با قهرمانی تيم پارسیان!

در پايان دور هشتم در ميز 1 تيم پارسيان (با تركيب: هواسي- كچيان 1967- صفريان) صدرنشین دور قبل که تنها یک تساوی تیمی برای قهرمانی نیاز داشت به مصاف تیم آريا D (با تركيب: حميد رضا اميدي- علیرضا امیدی- امین کیانوش) رفت و در یک بازی نه چندان سخت با نتیجه قاطع 3 بر 0 به پیروزی دست یافت و با قاطعیت به مقام قهرمانی این دوره از مسابقات دست پیدا کرد! نکته جالب این بازی پیروزی سریع امیر کچیان بر امیدی بود. ( ما هم این قهرمانی و صعود این تیم به لیگ دسته 1 کرج را به اعضای محترم تیم پارسیان تبریک عرض می کنیم).

در میز 2 بازی حساسی بین دو تیم جوانه (با تركيب: محبي‌زاده- حاج علی نقی- عسل جعفری) و نفت پارس (با ترکیب: موسوی- مرسلی- ارسطا) برای مقام نایب قهرمانی انجام شد که در پایان تیم نفت پارس با نتیجه قاطع 3 بر 0 بر این تیم غلبه کرد و با قاطعیت در مقام دوم ایستاد. (مقام نایب قهرمانی تیم نفت پارس و صعود این تیم به لیگ دسته 1 کرج را نیز به این تیم تبریک می گوییم).

در میز 3 دیگر تیم مدعی صعود به دسته 1 یعنی عقاب (با تركيب: پولادي‌بند- مجتبي ملكي- میعاد فیروزی) در برابر تیم گرمدره D‌ (با تركيب: عباس‌زاده- میرزایی- شاهين‌راد) قرار گرفت و پس از یک مبارزه 3 ساعته با نتیجه 2 بر 1 بازی را به سود خود به پایان رساند. در این بازی شایان پولادی بند در حالی که در آخر بازی فیل های همرنگ تساوی را در اختیار داشت برای برد بازی کرد و اسحاق عباس زاده با هوشیاری از این موضوع استفاده کرد و بازی را به سود خود به پایان رساند. میز 2 تیم گرمدره سر میز حاضر نشد. و در میز 3 میعاد فیروزی با دو ترکیب زیبا بر حریف خود غلبه کرد!

در میز 4 تیم های گرمدره A (با تركيب: فقیری- احمدی- کوثر جعفری) و آرش (با تركيب: كمال- پيروز رضايي- سید علیخانی) به مصاف هم رفتند و در آخر تیم گرمدره با نتیجه 2 بر 1 به پیروزی دست پیدا کرد. تنها امتیاز تیم آرش را پیروز رضایی در میز 2 به دست آورد.

در میز 5 شاهد رویارویی تیم های میثاق (با تركيب: کیمیا عابدینی- حمید رضا عابديني- امیر حسین محمدپور) و یاس (با ترکیب: فرجاد صائمیان- آریان صائمیان- پوریونس) بودیم که در پایان تیم یاس با نتیجه 2 بر 1 به پیروزی رسید. در این بازی در میز 3 نونهال تیم میثاق امیر حسین محمدپور در حالی که وزیر حریف را گرفت در ادامه با یک اشتباه وزیر را بازگرداند و در یک آخربازی مساوی با یک اشتباه بازی را واگذار کرد. امتیاز تیم میثاق توسط حمید رضا عابدینی به دست آمد.

در میز 6 تیم گرمدره C (با ترکیب ترشیزیان- احمدی- ملک زاده) در برابر هم باشگاهی خود گرمدره B (با تركيب: مهره‌كش- دارینی- زهرا حسینی) قرار گرفت و با نتیجه 2 بر 1 به پیروزی رسید. تنها امتیاز تیم گرمدره B را حسینی روی میز 3 به دست آورد.

در میز 7 دو تیم هم باشگاهی از آریا، آريا E (با تركيب: رضوانی- پوریا محمدی- حق بین) و آریا C‌ (با تركيب: بیرامی محبی- امینی) به مصاف هم رفتند و در پایان تیم آریا C‌ با نتیجه خوب 2.5 بر 0.5 بازی را به سود خود به پایان رساند. بازی میز 1 به تساوی انجامید.

و در میز 8 نیز دو هم باشگاهی دیگر، تیم آريا G (با تركيب: كاردان- امین پور- شريف‌نژاد) و تیم آريا F‌ (با تركيب: فردوسی- امیدی- کمالی نژاد) مقابل هم قرار گرفتند که در نهایت تیم آريا G 2 بر 1 بر حریف خود غلبه کرد.

بدین ترتیب پرونده لیگ دسته 2 کرج با قهرمانی تیم پارسیان بسته شد. تیم نفت پارس دوم و تیم عقاب به مقام سوم دست یافت.

نتایج انفرادی به شرح زیر می باشد:

میز 1: 1-سید محسن موسوی (نفت پارس) 6 امتیاز از 6 بازی 2- سجاد هواسی (پارسیان) 5.5 امتیاز از 7 بازی 3- محدثه محبی زاده (جوانه) 5.5 امتیاز از 7 بازی

میز 2: 1- امیر کچیان 1967 (پارسیان) 6.5 امتیاز از 7 بازی 2- اسحاق عباس زاده (گرمدره D) 5.5 امتیاز 6 بازی 3- باقر مرسلی (نفت پارس) 3 امتیاز از 4 بازی

میز 3: 1- مجتبی ملکی 6 امتیاز از 7 بازی 2- ماندانا رضایی 4 امتیاز از 5 بازی 3- حسین صفریان 5.5 امتیاز از 7 بازی

میز 4: 1- میعاد فیروزی 4.5 امتیاز از 5 بازی 2- پیروز رضایی 6 امتیاز از 7 بازی 3-علی محبی (آریا C‌) 4 امتیاز از 6 بازی

میز 5: 1- علی امینی (آریا C‌) 3 امتیاز از 4 بازی 2- یزدان شاهین راد (گرمدره D) 2.5 امتیاز از 6 بازی 3- سیاوش حق بین (آريا E) 2 امتیاز از 6 بازی

لیگ دسته 2 با حضور 78 بازیکن در قالب 16 تیم در 7 دور به روش سوئیسی در هیأت شطرنج کرج به مدت هفت هفته برگزار شد. سرپرست فنی مسابقات آقای محمدرضا اسدالهی، سرداور کیومرث عشقی و داور امیر افتخاری بودند


نتایج دور آخر

رده بندی نهایی

رده بندی انفرادی بر اساس درصد

( 2 از 5 )
پیام سیستم
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.