Chessboard : سایت تخصصی صفحه شطرنج » اخبار داخلي » البرز » پایان دور پنجم لیگ دسته 2 کرج

پایان دور پنجم لیگ دسته 2 کرج

0
4415

پايان دور پنجم ليگ دسته 2 كرج با صدر‌نشيني تيم پارسیان!

در پايان دور پنجم در ميز 1 تيم جوانه (با تركيب: محبي‌زاده- حاج علی نقی- عسل جعفري) در برابر تيم پارسيان (با تركيب: هواسي- كچيان 1967- صفريان) قرار گرفت و در یک بازی پرتنش بازی را با نتیجه 2.5 بر 0.5 به حریف واگذار کرد! بازی میز 1 به تساوی انجامید.

در میز 2 تيم عقاب (با تركيب: پولادي‌بند- مجتبي ملكي- فيروزي) به مصاف تیم آريا D (با تركيب: حميد رضا اميدي- عليرضا اميدي- امین کیانوش) رفت و با نتیجه قاطع 3 بر 0 این تیم را از پیش رو برداشت.

در میز 3 تيم نفت پارس (با تركيب: موسوي- مرسلي- ارسطا) در برابر تيم گرمدره A (با تركيب: فقيري- احمدی- كوثر جعفري) با نتیجه مشابه و قاطع 3 بر 0 به پیروزی رسید.

در میز 4 تیم های آريا C‌ (با تركيب: وحدت- خدابنده- محبی) و گرمدره D‌ (با تركيب: عباس‌زاده-میرازیی- شاهين‌راد) برابر هم قرار گرفتند که در پایان تیم گرمدره با نتیجه 2 بر 1 پیروزی را از آن خود کرد. تنها امتیاز تیم آریا را میلاد خدابنده در میز 2 به دست آورد.

در میز 5 تیم یاس (با ترکیب: فرجاد صائمیان- آریان صائمیان- پوریونس) مقابل تیم آرش (با تركيب: كمال- شيخلر- پيروز رضايي) قرار گرفت و با غیبت مجدد شیخلر با نتیجه 2 بر 1 به پیروزی رسید. امتیاز تیم آرش توسط پیروز رضایی در میز 3 به دست آمد.

در میز 6 تیم آريا G (با تركيب: کاردان- كمر روستا- شريف‌نژاد) با مهره سفید به مصاف تیم گرمدره C (با ترکیب ترشیزیان- احمدی- گل گذار) رفت و با نتیجه قاطع 3 بر 0 از این تیم شکست خورد.

در میز 7 تیم های آريا F‌ (با تركيب: آقابابایی پور- عسگری- کمالی نژاد) و آريا E (با تركيب: ملک- رضواني- حق‌بين) در برابر هم قرار گرفتند. که با غیاب سینا ملک تیم آريا E با نتیجه 2 بر 1 به پیروزی رسید.

و در میز آخر تیم گرمدره B (با تركيب: مهره‌كش- داريني- زهرا حسینی) توانست با نتیجه 2 بر 1 تيم ميثاق (با تركيب: شفيعي- حمید رضا عابديني- محمد علی محمدپور) را از پیش رو بردارد. تنها امتیاز میثاق را حمید رضا عابدینی در میز 2 به دست آورد.

در پايان دور پنجم تيم پارسیان با 11.5 امتياز به تنهایی در صدر و تيم‌هاي عقاب و نفت پارس با 10.5 امتياز در مكان‌هاي بعدي قرار گرفتند.

نتایج دور پنجم

رده بندی

قرعه کشی دور ششم

( 4.5 از 5 )
پیام سیستم
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.