Chessboard : سایت تخصصی صفحه شطرنج » اخبار داخلي » مسابقه دوره ای کسب ریتینگ بین المللی در مدرسه شطرنج آریا به پایان رسید

مسابقه دوره ای کسب ریتینگ بین المللی در مدرسه شطرنج آریا به پایان رسید

2
8248

attention مسابقه دوره ای کسب ریتینگ، با زمان 90 دقیقه + 30 ثانیه زمان اضافی به ازای هر حرکت عصر امروز(هر روز ساعت 17) با شرکت 10 نفر ( 6 نفر بازیکن ریتینگ دار و 4 نفر بی ریتینگ) و با داوری داور بین المللی حمید رضا پورشاهماری و سرپرستی استاد فیده آرش روغنی در مدرسه شطرنج آریا کرج آغاز شد.

میانگین ریتینگ بازیکنان ریتینگ دار 2091 می باشد.

دور اول : ساعاتی پیش دور اول این مسابقات به پایان رسید که نتایج آن به صورت زیر است :
جواد کابری(2142) و سهیل صادقی(2091) به ترتیب بر محمد رضا اسداللهی و حسن کلیایی(2058) به پیروزی رسیدند و بقیه بازیها مساوی شد.
دور دوم : بازی امین چراغی با سهیل صادقی(2091) مساوی شد و جواد کابری(2142)، امیر افتخاری،دکتر حسن کلیایی و هوتن اتحادی (2242)به ترتیب بر آراد محمدی، ناد علی محمودی (1941)،محمد رضا اسداللهی و مسعود شرافتی(2074) به پیروزی رسیدند.
دور سوم : جواد کابری،دکتر کلیایی و سهیل صادقی در برابر امیر افتخاری،آراد محمدی و محمد رضا اسداللهی به پیروزی رسیدند و دو بازی دیگر مساوی شد
دور چهارم : امین چراغی،امیر افتخاری،جواد کابری و هوتن اتحادی به ترتیب در برابر محمد رضا اسداللهی، دکتر حسن کلیایی،مسعود شرافتی و ناد علی محمودی به پیروزی رسیدند و بازی آراد محمدی و سهیل صادقی مساوی شد.
دور پنجم : بازی امین چراغی با ناد علی محمودی مساوی شد و هوتن اتحادی،سهیل صادقی،دکتر حسن کلیایی و آراد محمدی به ترتیب بر جواد کابری،امیر افتخاری،مسعود شرافتی و محمد رضا اسداللهی به پیروزی رسیدند.
دور ششم : امین چراغی بر آراد محمدی، امیر افتخاری بر محمد اسداللهی، سهیل صادقی بر مسعود شرافتی، حسن کلیایی بر هوتن اتحادی و جواد کابری بر ناد علی محمودی به پیروزی رسیدند.
دور هفتم : بازی جواد کابری با امین چراغی و محمد اسداللهی با مسعود شرافتی مساوی شد و حسن کلیایی بر ناد علی محمودی،هوتن اتحادی بر سهیل صادقی و امیر افتخاری بر آراد محمدی به پیروزی رسیدند.
دور هشتم : بازی مسعود شرافتی با آراد محمدی مساوی شد و امین چراغی بر امیر افتخاری، هوتن اتحادی بر محمد اسداللهی، سهیل صادقی بر ناد علی محمودی و حسن کلیایی بر جواد کابری(بخاطر زنگ مو بایل) به پیروزی رسیدند.
دور نهم(پایانی): در دور آخر این رقابتها، هوتن اتحادی بر آراد محمدی به پیروزی رسید و بقیه بازیها مساوی شدند.بدین ترتیب هوتن اتحادی با 7 امتیاز اول شد؛ سهیل صادقی و حسن کلیایی نیز با 6/5 امتیاز در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.
بازیها
کسانی که عضو نیستند، نمی توانند اینجا را مشاهده کنند.
رده بندی نهایی
مسابقه دوره ای کسب ریتینگ بین المللی در مدرسه شطرنج آریا به پایان رسیدمسابقه دوره ای کسب ریتینگ بین المللی در مدرسه شطرنج آریا به پایان رسیدمسابقه دوره ای کسب ریتینگ بین المللی در مدرسه شطرنج آریا به پایان رسیدمسابقه دوره ای کسب ریتینگ بین المللی در مدرسه شطرنج آریا به پایان رسید
مسابقه دوره ای کسب ریتینگ بین المللی در مدرسه شطرنج آریا به پایان رسید
دانلود کامل تصویر :Chessboard.ir.zip [0 b] ( تعداد دانلود : 208)
( 3.5 از 5 )
پیام سیستم
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.

نظرات

User Avatar
عضو سايت
  • m
  • ( 18 مهر 1387 )
  • 0
salam belakhare che ratingi gereftand?
User Avatar
مدير کل سايت
  • admin
  • ( 20 مهر 1387 )
  • 0
m,
سلام، ریتینگ سه ماه دیگر معلوم می شود. یعنی اولین ماه سال جدید میلادی (ژانویه) ولی من خودمو که حساب کردم اگر درست باشه حدود 2060 برام می آد
&(خدایا به من آرامش ده تا بپذیرم آنچه را نمی توانم تغییر دهم
دلیری ده تا تغییر دهم آنچه را که می توانم تغییر دهم
بینش ده تا تفاوت این دو را بفهمم
مرا فهم ده تا متوقع نباشم دنیا و مردم آن مطابق میل من رفتار کنند.)&