Chessboard : سایت تخصصی صفحه شطرنج » اخبار داخلي » البرز » عبدالله بودش قهرمان مسابقات فجر کرج شد

عبدالله بودش قهرمان مسابقات فجر کرج شد

2
6740

مسابقه دهه فجر کرج با شرکت 63 نفر (با زمان 75 دقیقه به اضافه 30 ثانیه زمان اضافی برای هر نفر) در روز دوشنبه 12 بهمن آغاز شد. اکثر شرکت کنندگان این مسابقه جزو شطرنج بازان رده سنی کرج هستند. 6 نفر بازیکن ریتینگ دار در این مسابقه حضور دارند که نفر اول جدول مجتبی ترازوی عدل (2190) می باشد. 

سرداور : محمد صباحی - برگزارکننده و داور مسابقه : محمد رضا اسداللهی 

دور اول :  دو بازی در میز 3 و 6 میان بهروز خاتمی با امیر افتخاری و بازی مجتبی ملکی (1767) با علی محبی طولانی و سخت بود . علی محبی با مهره سیاه بر مجتبی ملکی پیروز شد. و امیر افتخاری در حالی که در ابتدا وضع خوبی نداشت توانست  حریف خود را بعد از 3.5 ساعت  شکست دهد.

رنکینگ اولیه

نتایج دور 1

قرعه کشی دور 2 

دور 2 : در این دور 25 نفر بازیکن جدید وارد جدول شدند که تعداد بازیکنان به 88 نفر رسید.! از بازیکنان مطرح وارد شده میلاد مظفر (1941) قهرمان فجر 87 می باشد. در این دور بازی میز 4 میان علی محبی و امین چراغی (1980) مهمترین و طولانی ترین بازی این دور بود.(3 ساعت و 20 دقیقه )که در پایان امین چراغی پیروز شد. 13 نفر از بازیکنان 2 امتیازی هستند.

نتایج دور 2

قرعه کشی دور 3 

دور 3 : از نتایج مهم این دور پیروزی ترازوی عدل بر محمد اخگر، تساوی عبدالله بودش با نقی اصغری که در این بازی اصغری برد را از دست داد. این بازی طولانی ترین بازی این دور بود.(3 ساعت و 45 دقیقه) پیروزی امین چراغی بر قلم زن و سلمان کیهان بر نینا همتی زاده

بدین ترتیب 5 بازیکن 3 امتیازی شدند.

نتایج دور 3

قرعه کشی دور 4 

دور 4 : از نتایج مهم این دور پیروزی ترازوی عدل بر امین چراغی، تساوی امیر افتخاری با حمید رضا عابدینی(طولانی ترین بازی این دور با 3 ساعت و 15 دقیقه بازی) و تساوی اصغری با کیهان بود. بدین ترتیب ترازوی عدل(2190) به تنهایی 4 امتیازی شد.

نتایج دور 4

قرعه کشی دور 5 

دور 5 : از نتایج مهم این دور پیروزی عبدالله بودش بر ترازوی عدل ، امیر افتخاری بر نوشین نیکرو، میلاد مظفر بر سلمان کیهان، نینا همتی زاده بر حمید رضا عابدینی، امین چراغی بر رضا حسینی(بخاطر 3 بار اخطار داور در ثبت حرکات) می باشند. بدین ترتیب امیر افتخاری، عبدالله بودش و میلاد مظفر با 4.5 امتیاز در صدر جدول قرار دارند.

نتایج دور 5

قرعه کشی دور 6 

دور 6 : از نتایج مهم این دور تساوی میان امیر افتخاری و عبدالله بودش (طولانی ترین بازی این دور با 3 ساعت و 20 دقیقه )بر روی میز 1 و تساوی میلاد مظفر با امین چراغی و نقی اصغری با بهروز خاتمی بر روی میز 2 و 4 بود. مجتبی ترازوی عدل و نینا همتی زاده نیز به ترتیب بر مجتبی ملکی و محمد اخگر به پیروزی رسیدند.

بدین ترتیب 6 نفر 5 امتیازی شدند. ترازوی عدل، افتخاری،بودش،همتی زاده ، مظفر و صابرنیا

نتایج دور 6

قرعه کشی دور 7(آخر)

رنکینک بعد از دور 6

دور 7 (آخر) : میلاد مظفر بر ترازوی عدل، بودش بر نینا همتی زاده ، صابرنیا بر افتخاری ، چراغی بر اصغری خاتمی بر داوود فرد و کیهان بر عابدینی به پیروزی رسیدند. که در پایان 3 نفر 6 امتیازی شدند که با احتساب پوئن شکنی، عبدالله بودش قهرمان مسابقات فجر کرج شد.

میلاد مظفر، صابرنیا و کیهان دوم تا چهارم شدند.

نتایج دور 7

رده بندی نهایی 

alt

از سمت راست : 1- بودش(قهرمان فجر کرج) 2- مظفر(نایب قهرمان و قهرمان اسبق فجر کرج) 3- صابرنیا(نفر سوم فجر) 4- کیهان(نفر چهارم) 5- صباحی (سر داور مسابقات) 

 

 

 دانلود تصاویر

( 3.8 از 5 )
پیام سیستم
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.

نظرات

User Avatar
مدير کل سايت
  • admin2
  • ( 20 بهمن 1388 )
  • 0
کسب مقام قهرمانی فجر امسال را به دوست خوبم عبدالله بودش و همچنین کسب مقام دومی میلاد مظفر را به هر دو  تبریک می گویم
"در بین تمامی کسانی که برای دعای باران به تپه ها می روند، تنها کسانی به خدا ایمان دارند که با خودشان چتر می برند."
User Avatar
ميهمان
  • صابر
  • ( 21 بهمن 1388 )
  • 0
کسب عنوان قهرمانی فجر رو به عبدالله بودش تبریک میگم و امیدوارم روزی شاهد کسب عنوان استادی بودش باشم