Chessboard : سایت تخصصی صفحه شطرنج » گوناگون » مصاحبه با محسن شعرباف (بازيكن تيم ملي شطرنج كشور)

مصاحبه با محسن شعرباف (بازيكن تيم ملي شطرنج كشور)

1
8050
محسن شعرباف روز جمعه در حاشيه برگزاري هفته سوم رقابتهاي شطرنج ليگ برتر مردان كشور در گفت وگو با خبرنگار ايرنا در رشت افزود: تبليغات تاثير بسزايي در رشد و توسعه رشته‌هاي ورزشي دارد چون با تبليغ، اسپانسرها نيز تمايل به سرمايه‌گذاري پيدا مي‌كنند.

وي گفت: با اينكه در ايران سطح شطرنج بسيار بالاست اما تبليغات در آن ضعيف است و اسپانسر كمي هم براي پوشش تيمها به ميدان مي‌آيند.

شعرباف درمورد سطح كيفي رقابتهاي ليگ شطرنج مردان كشور افزود: به دليل حضور همه چهره‌هاي برتر شطرنج ايران در اين رقابتها و حضور دو استاد بزرگ خارجي، سطح كيفي اين رقابتها بالاست.

وي اضافه كرد: البته تيم موسسه مالي و اعتباري شهر تهران چون اسكلت بندي تيم ملي را تشكيل مي‌دهد و همچنين از يك بازيكن خارجي بهره مي‌گيرد نسبت به ساير تيمها از قدرت و مكان بالاتري قرار دارد.

شعرباف گفت: تيم دانشگاه آزاد اسلامي نيز خوب است و چند تيم ديگر بايد با اين تيم براي كسب مقامهاي دوم و سوم تلاش و مبارزه كنند.

وي درمورد آخرين وضعيت تيم ملي شطرنج ايران اظهار كرد: تيم ملي خود را براي حضور در رقابتهاي قهرماني سريع جهان كه آبان ماه در ويتنام برگزار مي شود، آماده مي‌كند.

وي، حضور سرمربي خارجي در تيم ملي را مثبت ارزيابي كرد و گفت: سرمربي تيم ملي شطرنج ايران برترين شطرنجباز كشور ليتواني است و از كلاس بالايي برخوردار است.

شعرباف افزود: كار اين مربي خيلي خوب است و اطلاعاتش نيز به روز مي‌باشد كه در نتيجه تاثير بسزايي در رشد ملي پوشان شطرنج ايران خواهد گذاشت.


( 3 از 5 )
پیام سیستم
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.

نظرات

User Avatar
ميهمان
  • kujuha1979
  • ( 02 مرداد 1388 )
  • 0

Очень интересно, спасибо.

ترجمه : بسیار جالب متشکرم