Chessboard : سایت تخصصی صفحه شطرنج » اخبار داخلي » تیم ایران به مقام سوم مسابقات جهانی ورزش کارگری در لتونی دست یافت

تیم ایران به مقام سوم مسابقات جهانی ورزش کارگری در لتونی دست یافت

0
1798

مسابقات جهانی ورزش کارگری در شهر ریگا پایتخت کشور لتونی از تاریخ ۲۳ الی ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ در رشته های مختلف در حال برگزاری است. مسابقات تیمی اساندارد شطرنج از ۲۴ لغایت ۲۶ خرداد در 5 دور به روش سوئیس تیمی برگزار می گردد. 

۱۰ تیم از : ایران، اتریش، فنلاند، فرانسه، هند، عراق، اسرائیل، لتونی، مکزیک در این مسابقات حضور دارند. تیم فرانسه و لتونی با دو تیم حضور دارند. و جالب اینکه بازیکنان کشور هند و عراق در یک تیم حضور دارند.!؟

تیم TUL فنلاند با 4 استاد فیده بخت نخست قهرمانی است. و تیم AFWSI ایران با ترکیب : 1- محمد صادق محمودی 2- رحیم تعاونی 3- بهروز باقری 4- علی قبادی بیگوند 5- ابوالقاسم اخترزاده در این مسابقات حضور دارد. 

مسابقات برق آسا ورزش کارگری با حضور ۳۰ نفر در تاریخ ۲۵ خرداد به روش سوئیسی و البته بدون حضور بازیکنان ایران (به علت حضور اسراییل رژیم اشغالگر قدس) برگزار شد. که در پایان ۷ دور رقابت نماینده کشور لتونی با ۶.۵ امتیاز قهرمان شد. این در حالی است که اگر بازیکنان ایران در این مسابقات شرکت می نمودند شانس کسب مدال داشتند. 

در پایان دور چهارم این مسابقات تیم ایران مقابل صدرنشین این مسابقات یعنی تیم فنلاند قرار گرفت که با نتیجه 3 بر 1 این تیم را شکست داد و به تنهایی در صدر قرار گرفت. متاسفانه در دور آخر تیم ایران با رژیم اشغالگر قدس افتاد که تیم کشورمان مقابل این تیم حاضر نشد و به مقام سوم نائل شد. (بدون شک تیم ایران می توانست تیم رژیم اشغالگر قدس را شکست دهد و به مقام اول دست یابد)

 

سایت نتایج بخش برق اسا

رده بندی نهایی مسابقات استاندارد

تیم ایران به مقام سوم مسابقات جهانی ورزش کارگری در لتونی دست یافت

با تشکر از شمس اله سرخیل (مسئول کارگری کشور و مربی تیم) برای ارسال گزارش و تصاویر

 

 

( 0 از 5 )
پیام سیستم
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.