Chessboard : سایت تخصصی صفحه شطرنج » اخبار داخلي » استاد بزرگ گلی زاده قهرمان مسابقات سریع مرند

استاد بزرگ گلی زاده قهرمان مسابقات سریع مرند

0
1395

 مسابقات سریع ریتد گرامیداشت نیمه شعبان و یادبود شهدای مدافع حرم شهرستان مرند و به یاد مرحوم منصور امامعلی پور در روز جمعه ۲۲ اردیبهشت با حضور بیش از ۱۰۰ نفر در دانشگاه آزاد اسلامی مرند به سرداوری داور فیده سعید جمادی باهر برگزار گردید. در این مسابقات یک استاد بزرگ، یک استاد بین المللی و 2 استاد فیده و مجموعا 70 بازیکن ریتینگ دار حضور داشت. که 

در پایان 9 دور رقابت استاد بزرگ اصغر گلی زاده با 8 امتیاز قهرمان شد. سعید نیک بین با 7.5 امتیاز دوم و صاحبعلی عطانژاد با همین امتیاز و پوئن شکنی کمتر سوم شد. 

 

 

رده بندی نهایی

آیین نامه مسابقات

 

جا دارد از میزبانی خوب هیات شطرنج مرند تشکر نموده و از آقایان :  علیئی رئیس هیات شطرنج مرند ، احمد کاری، سعید جمادی باهر، داود جبارزاده تبریزی و کلیه مسئولینی که در برگزاری شایسته این مسابقات تلاش نمودند تشکر و قدردانی می نمایم.  

 

مرند ( به ترکی آذربایجانی: Mərənd ) یکی از شهرهای بزرگ و مهم استان آذربایجان شرقی و مرکز شهرستان مرند است. این شهر در ۶۵ کیلومتری شمال غرب تبریز واقع شده‌است.

جمعیت مرند بالغ بر ۱۲۴٬۳۲۳ نفر بوده (سال ۱۳۹۰ خورشیدی) و سومین شهر پرجمعیت استان پس از تبریز و مراغه محسوب می‌شود.[۳] این شهر همچنین با دارابودن ۱۴٫۰۳۰ کیلومتر مربع مساحت (سال ۱۳۹۴ خورشیدی)، چهارمین شهر بزرگ استان پس از تبریز، مراغه و میانه به شمار می‌رود.[۲]

 

 

( 0 از 5 )
پیام سیستم
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.