Chessboard : سایت تخصصی صفحه شطرنج » اطلاعيه و آیین نامه ها » شمس الله سرخیل مسئول انجمن شطرنج کارگران استان تهران شد

شمس الله سرخیل مسئول انجمن شطرنج کارگران استان تهران شد

0
2183

 

خبری خوش برای جامعه شطرنج کارگری استان تهران

مربی و داور با اخلاق، شمس اله سرخیل مسئول انجمن شطرنج کارگران استان تهران شد


اعضای انجمن شطرنج کارگران استان تهران از سوی آقای حسن حمیدی رییس هیاتهای ورزش کارگری استان تهران منصوب شدند.
به گزارش کار و کارگر ، طی نشستی در دفتر هیئت ورزش کارگری استان تهران اعضای انجمن شطرنج کارگران استان تهران توسط حسن حمیدی منصوب شدند.
حسن حمیدی در ابتدای جلسه ضمن قدردانی از زحمات شمس الله سرخیل ایشان را وزنه ای موثر و از نظر اخلاقی نمونه در ورزش کارگری برشمرد و اظهار امیدواری کرد با انتخاب نیروهای جدید و کاردان ، ورزش شطرنج کارگران شاهد تحول و پیشرفت خواهد شد .
رئیس هیئت ورزش کارگری استان تهران افزود : برنامه ریزیهای انجمن به صورتی باشد که انگیزه کافی در کارخانجات و واحدهای صنعتی بوجود بیاید .
وی خاطرنشان کرد ؛ با خرد جمعی ، تلاش و کوشش ، صمیمت و دلسوزی همه دست اندرکاران و فعالیت های همه جانبه میتوان ورزش کارگران تهران را به جایگاه واقعی اش رساند.
حمیدی برای کادر جدید انجمن شطرنج کارگران تهران آرزوی موفقیت کرد.
پس از صحبت های رئیس هیئت ، مجید محمدی دبیر هیئت نیز ضمن تشکر از زحمات چندین ساله سرخیل و همکارانش در انجمن شطرنج برای ایشان آرزوی بهروزی کرد.
در ادامه جلسه شمس الله سرخیل رئیس انجمن شطرنج کارگران استان تهران طی سخنان کوتاهی برنامه های خود را تشریح و به معرفی و رزومه اعضای انجمن پرداخت . بنا به پیشنهاد رئیس انجمن شطرنج بهنام فرد بهبهانی که از داوران و مربیان صاحب نام فدراسیون شطرنج کشور و آشنا و مسلط به چند زبان خارجی میباشد بعنوان مسئول کمیته داوران این انجمن ، نرگس زحمتی از مربیان و داوران مطرح شطرنج بعنوان نائب رئیس و حسین سرخیل مربی فدراسیون بعنوان دبیر انجمن شطرنج کارگران استان معرفی شدند.
در پایان جلسه احکام رئیس ، نائب رئیس ، دبیر و مسئول کمیته داوران انجمن شطرنج کارگران استان تهران توسط حسن حمیدی رئیس هیئت و خانم زارعی نائب رئیس هیئت به آنها اهداء شد.

 

( 0 از 5 )
پیام سیستم
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.