Chessboard : سایت تخصصی صفحه شطرنج » اطلاعيه و آیین نامه ها » مهندس مهرداد پهلوانزاده با 24 رای رئیس فدراسیون شطرنج شد.

مهندس مهرداد پهلوانزاده با 24 رای رئیس فدراسیون شطرنج شد.

مهرداد پهلوانزاده با کسب 24 رای از 43 رای ماخوذه در مجمع انتخاباتی فدراسیون شطرنج برای چهارسال به عنوان رئیس فدراسیون شطرنج انتخاب شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شطرنج، مجمع انتخاباتی فدراسیون شطرنج از ساعت 10 صبح روز دوشنبه 24 اسفندماه به ریاست دکتر نصرالله سجادی معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش در محل هتل ورزش برگزار شد. 

از 13 کاندیدای این مجمع فاطمه ابوالقاسمی، سامان صامت، بابک سودمند، هادی کریمی و منوچهر جفره غایب بودند. امیر حسینی، محسن توکلیان، شاهرخ نورونی و امیر ملاحی نیز انصراف دادند.
از بین نامزدها مهرداد پهلوان‌زاده، محمدابرهیم مداحی، مسعود فراهانی و محمدرضا خورشیدی به رقابت پرداختند که در پایان مهرداد پهلوانزاده با کسب 24 رای از بین 43 رأی ماخوذه به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب شد. مداحی نیز 19 رای را بدست آورد. 

پهلوانزاده دبیر سابق فدراسیون شطرنج است که سابقه حضور چندین ساله در بخش دبیری فدراسیون، هیات رئیسه، هیات شطرنج استان تهران و ... را دارد. وی دبیر ستاد اجرای رقابتهای جایزه بزرگ شطرنج بانوان جهان نیز بود که با نتیجه تاریخی نایب قهرمانی خادم الشریعه به پایان رسید. 

گزارش تصویری این مجمع را که در پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان انعکاس یافته مشاهه می کنید:

 

 

لینک گزارش کامل تصویری مجمع انتخاباتی

 

 

( 0 از 5 )
پیام سیستم
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.