Chessboard : سایت تخصصی صفحه شطرنج » اخبار خارجي » کاریاکین یک تنه آبروی روسیه را خرید! Karjakin 4 - China 0

کاریاکین یک تنه آبروی روسیه را خرید! Karjakin 4 - China 0

0
1832

بعد از باخت تیم دوم یا به عبارتی سه روسیه در مقابل چین، در دیداری جالب، روس ها ترکیبی از تیم 1 و 2 خود را روانه میدان کرده اند که البته هر تیم متشکل از 5 بازیکن است و ترکیب تیم ها قبل از شروع مسابقات چیده شده است!

تیم روسیه:

1. Sergey Karjakin
2. Evgeny Tomashevsky
3. Alexander Morozevich
4. Ian Nepomniachtchi
5. Dmitry Andreikin

 

تیم چین:

1. Wei Yi
2. Ding Liren
3. Ni Hua
4. Yu Yangyi
5. Wang Yue

 

Ding liren - Karjakin

 

در هر دور یک بازیکن باید با کل تیم حریف بازی کند! بازیکن میز 1 شروع کننده این رقابت جالب خواهد بود و یعنی سرگی کاریاکین باید با چینی ها بازی می کرد که او در دور اول با wei yi در بازی کلاسیک مساوی کرد و چون نتیجه باید برد و باخت داشته باشد دو حریف به مسابقه سریع رفتند که کاریاکین حریف قدرتمند خود را 2 بر صفر مغلوب کرد. نتایج او به شرح زیر است:

 

 

 

در دور سوم هم کاریتکین NI Hua دیگر بازیکن چینی ها را در بازی کلاسیک شکست داد تا دیگر نیازی به مسابقه بلیتس نباشد. این شد که سومین چینی هم بدست کاریاکین شکست خورد. حالا کاریاکین در دیدار چهارمین چینی باید به مصاف Yu Yangyi برود

مسابقات در دو بخش 4 دوری برگزار خواهد شد. به تیم برنده 50 هزار دلار جایزه تعلق می گیرد و این در حالیست که تیم بازنده هیچ پولی دریافت نمی کند!

 

{banner_karjakin-ni-hua}

 

 

 Ni hua

jadid2 در دور چهارم کاریاکین با yu yangi در بازی متعارف و کلاسیک به تساوی رسید ولی در بازی بلیتس او را شکست داد تا بار دیگر مهارت خود در بلیتس را به رخ چینی ها بکشد.

 

 

سایت دیدن زنده بازی ها: http://www.chessbomb.com/arena/2015-china-russia-2

لینک خبر:http://en.chessbase.com/post/karjakin-vs-china-3-0

سایت فدراسیون شطرنج چین: http://chess.sport.org.cn

 

پیام سیستم
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.