Chessboard : سایت تخصصی صفحه شطرنج » اخبار داخلي » میر حسینیان قهرمان سومین دوره مسابقات لپ تاپ

میر حسینیان قهرمان سومین دوره مسابقات لپ تاپ

0
5590

سومین دوره مسابقات سریع شطرنج با همیاری لپ تاپ در روز جمعه 22 مهر با شرکت 16 نفر و با زمان 15 دقیقه +10 ثانیه به روش سوئیسی توسط سایت صفحه شطرنج و هیات شطرنج کرج (استان البرز) به سرپرستی محمد رضا اسداللهی  در سالن مهر شهر برگزار شد. آرش روغنی استاد بین المللی شطرنج نیز در این مسابقات شرکت داشت و 11 نفر از 16 نفر شرکت کننده مسابقات درجه بین المللی داشتند. در پایان 7 دور : سید امیر میر حسینیان(نفر دوم دوره قبل این مسابقات) با لپ تاپ دل  Core i7 Processors  و انجین هودینی 2 با 6 امتیاز و بدون شکست اول شد. امیر ملکی با لپ تاپ دل   Core i3 (انجین هودینی 2 ) با 5 امتیاز دوم و سعید مرتاضیان با 4.5 امتیاز سوم  شد.
هدف از برگزاری این مسابقه آشنایی بیشتر با رایانه و نرم افزار های شطرنج بود.  این گونه مسابقات باعث شناخت بیشتر نرم افزار ها و انجین های شطرنج و طرز بازی آنها می شود که در پیشرفت سطح شطرنجبازان می تواند مفید باشد.
قبل از شروع مسابقات به همه شرکت کنندگان برنامه جدید فریتز 13 و انجین های جدید ارائه شد. جالب اینکه با وجودی که همه بازیکنان از انجین ها و برنامه شطرنج به یک میزان برخوردار بودند بر خلاف دو دوره گذشته به پوئن شکنی نرسید و نفرات برتر با اختلاف امتیاز مشخص شدند. دور قبل میلاد مظفر اول شد که در این دوره غایب بود.

رده بندی نهایی بازیکنان 

 دانلود بازیها laptop1390.pgn [26.6 Kb] ( تعداد دانلود : 187)  

alt
بازی حمید رضا عابدینی(چپ) با هادی قربانی
alt

 

 

 

 

 

 

alt
امیر ملکی
alt
امیر افتخاری مدیر سایت صفحه شطرنج
alt
استاد بین المللی آرش روغنی
alt
میر حسینیان
alt
اسداللهی رئیس هیات
alt

alt

alt
اهدا جوایز : نفر اول میر حسینیان ، دوم ملکی ، سوم مرتاضیان
alt
کل شرکت کنندگان
 

 

( 2.1 از 5 )
پیام سیستم
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.