Chessboard : سایت تخصصی صفحه شطرنج » اخبار داخلي » البرز » میلاد مظفر قهرمان مسابقات استان البرز

میلاد مظفر قهرمان مسابقات استان البرز

1
7092

 

مسابقات شطرنج قهرمانی کرج(استان البرز) در روز شنبه 2 خرداد با شرکت 62 نفر (12 بازیکن ریتینگ دار) در هیات شطرنج کرج به سرپرستی محمد رضا اسداللهی و سرداوری محمد صباحی در 7 دور آغاز شد. بهروز رزاقی با ریتینگ 2129 شماره یک جدول می باشد.

نفر برتر این مسابقات به عنوان سهمیه کرج به جشنواره سراسری شطرنج در مشهد اعزام می شود.

دور 1 : از نتایج مهم این دور باخت حسین مریخ به مهدی ثاقبی بر روی میز 19 است که طولانی ترین بازی این دور نیز بود. 

نتایج دور 1

قرعه کشی دور 2 

دور دوم : در این دور 6 نفر به بازیکنان اضافه شدند و تعداد بازیکنان به 68 نفر رسید. از نتایج مهم این دور باخت علی محبی(1898) به محمد باجلان است. طولانی ترین و سخت ترین بازی این دور نیز میان میلاد مظفر(1935) و علی فریدونی بود که بعد از 4 ساعت با پیروزی مظفر به پایان رسید.

نتایج دور 2

قرعه کشی دور 3 

دور سوم : این دور با نتایج جالبی به پایان رسید . بر روی میز یک میلاد مظفر بعد از 4 ساعت و 10 دقیقه بازی (طولانی ترین بازی این دور) توانست بر بهروز رزاقی شماره یک جدول پیروز شود. در میز 3 امیر نجفی (1836) توانست در مقابل امیر ملکی (2108) به تساوی دست یابد. در میز 4 عبدالله بودش در حالی که یک فیل از مهرداد حق بین عقب افتاد توانست بازی را به تساوی بکشاند!!

بدین ترتیب در پایان دور 3 امیر افتخاری، امیر کچیان، پویا پولادی بند، میلاد مظفر و امین چراغی با 3 امتیاز در صدر قرار دارند. 

نتایج دور 3

قرعه کشی دور 4 

توجه : دور چهارم ساعت 9 صبح روز سه شنبه برگزار می گردد 

دور چهارم : بر روی میز یک پویا پولادی بند بر امیر کچیان پیروز شد و بازی میز 2 میان امیر افتخاری با امین چراغی مساوی شد. در میز 3 میلاد مظفر بر امیر ملکی به پیروزی رسید. در میز 4 بودش دکتر کلیایی را شکست داد. در میز 5 امیر نجفی مهرداد حق بین را برد. در میز 13 نیز علیخانی بر ثاقبی پیروز شد. بدین ترتیب در پایان دور 4 پولادی بند و مظفر با 4 امتیاز در صدر قرار دارند و چراغی، بودش،افتخاری و نجفی با 3.5 امتیاز در رده های بعدی قرار دارند.

نتایج دور 4

قرعه کشی دور 5 

رده بندی تا پایان دور 4 

دور پنجم : مظفر بر پولادی بند ، چراغی بر بودش، افتخاری بر نجفی، کچیان بر علیخانی، محبی بر علیزاده و مجتبی ملکی بر صابرنیا به پیروزی رسیدند. طولانی ترین بازی این دور در میز 20 میان عرفان متشرعی و نیما وزیری بود که بعد از 4 ساعت و 15 دقیقه به سود متشرعی پایان یافت. بدین ترتیب در پایان دور پنجم میلاد مظفر با 5 امتیاز به تنهایی در صدر قرار گرفت و امین چراغی و امیر افتخاری با 4.5 امتیاز در تعقیب وی می باشند. 

نتایج دور 5

قرعه کشی دور 6 

رده بندی تا پایان دور 5 

توجه : دور آخر مسابقات جمعه ساعت 9 صبح برگزار می شود 

دور ششم :بازیهای این دور نسبت به دورهای قبل سریع تر به پایان رسید. بازی امیر افتخاری با مظفر و پولادی بند با چراغی مساوی شد. حسین مریخ بر کچیان، محبی بر شایان پولادی بند، مجتبی ملکی بر درویش وند، امیر ملکی بر کلیایی و بودش بر نجفی به پیروزی رسیدند. بدین ترتیب در پایان دور 6 میلاد مظفر با 5.5 امتیاز همچنان صدرنشین مسابقات است و افتخاری،چراغی،مجتبی ملکی،محبی و مریخ با 5 امتیاز در رده های بعدی قرار دارند. طولانی ترین بازی این دور میان احمد زاده و آناهیتا زاهدی فر بود که 3 ساعت طول کشید. 

نتایج دور 6

قرعه کشی دور 7

رده بندی تا پایان دور 6

دور هفتم(آخر) : اولین دوره مسابقات قهرمانی استان البرز با قهرمانی میلاد مظفر به پایان رسید. در میز 1 بازی میان مظفر و چراغی مساوی شد. در میز 2 امیر افتخاری با 2 اشتباه بزرگ?! بازی را از دست داد اولین اشتباه باعث مساوی شدن بازی شد در حالی که وضعیت بهتری داشت و دومین اشتباه باعث باخت وی شد. (در صورت پیروزی اول می شد!) در میز 3 مجتبی ملکی بر علی محبی پیروز شد و دوم شد. در میز 4 امیر ملکی بر پولادی بند به پیروزی رسید و در میز 5 بودش علیزاده را شکست داد. اسامی نفرات برتر به صورت زیر است :

1- میلاد مظفر با 6 امتیار و پوئن شکنی بهتر

2- مجتبی ملکی با 6 امتیاز

3- حسین مریخ با 6 امتیاز 

4- امین چراغی با 5.5 امتیاز

5- عبدالله بودش با 5.5 امتیاز

6- امیر ملکی با 5.5 امتیاز

نتایج دور 7

رده بندی نهایی

تصاویر مسابقات

( 2 از 5 )
پیام سیستم
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.

نظرات

User Avatar
مدير کل سايت
  • admin2
  • ( 09 مرداد 1389 )
  • 0
کسب مقام قهرمانی  first اولین دوره مسابقات جام البرز (قهرمانی کرج) را به دوست عزیزم میلاد مظفر تبریک گفته و موفقیت در تمام مراحل زندگی را برایش آرزومندم. happy
"در بین تمامی کسانی که برای دعای باران به تپه ها می روند، تنها کسانی به خدا ایمان دارند که با خودشان چتر می برند."