Chessboard : سایت تخصصی صفحه شطرنج » اخبار خارجي » مسابقات قهرماني رده هاي سني آسيا

مسابقات قهرماني رده هاي سني آسيا

1
2799
در دور ششم مسابقات و در رده 8 سال پسران مسابقات كه با حضور 18 شركت كننده از 7 كشور آسيا در حال برگزاري است نيما شيراني در يك بازي پرفراز و نشيب در برابر ديگر نماينده كشورمان محمدحسين ترشيزي به پيروزي رسيد و با 4.5 امتياز مشتركاً در مكان دوم قرار گرفت. سيدمحمدامين طباطبايي نيز در برابر شطرنجباز اندونزي پيروز شد.

در رده 10 سال پسران كه با حضور 26 شركت كننده از 11 كشور آسيا در حال برگزاري است شاهين لرپري زنگنه روي ميز يك مسابقات در برابر ديگر نماينده كشورمان رضا قنبرزاده پيروز شد. آريا اميدي در يك بازي دشوار در برابر قهرمان 8 ساله هاي دختران آسيا و جهان به تساوي رسيد. محمدرضا اصغرزاده نيز با غلبه بر قهرمان 8 ساله هاي پسران جهان شطرنجباز نيرومند ويتنام دست به كار بزرگي زد. بدين ترتيب در پايان اين دور شاهين لرپري زنگنه با 5 امتياز مقتدرانه در صدر قرار گرفت و آريا اميدي با 4.5 امتياز در مكان دوم است.

در رده 12 سال پسران كه 28 شركت كننده از 11 كشور حضور دارند سيدخليل موسوي از سد نمانيده هند گذشت، سيدهادي خوشكلام دربرابر شطرنجباز نيرومند هند مساوي كرد، فربد پژوم تاجاني به شطرنجباز قزاقستان باخت، اميرمسعود مرادي نماينده قرقيزستان را برد.

در رده 14 سال كه 18 شركت كننده از 9 كشور حضور دارند پويا ايدني باغلبه بر شطرنجباز نيرومند هند با درجه 2235 4.5 امتيازي شد و با 4.5 امتياز در مكان دوم قرار گرفت. نيما جوانبخت ديگر نماينده كشورمان كاوه قاضي شريف را برد، برديا شيخ حسني نيز در برابر شطرنجباز سريلانكا به پيروزي رسيد.

در رده 16 سال پسران كه 18 شطرنجباز از 11 كشور حضور دارند تنها نماينده كشورمان عارف براتيان در برابر نماينده كشور سريلانكا به پيروزي رسيد.
در رده 18 سال نيز كه 16 شركت كننده از 10 كشور حضور دارند دور ششم فردا برگزار مي شود.

در رده 8 سال دختران كه با حضور 16 شركت كننده از 8 كشور آسيا در حال برگزاري است، دور ششم فردا برگزار مي شود.

در رده 10 سال دختران كه با حضور 24 شركت كننده از 10 كشور آسيا در حال برگزاري است، كيميا قاضي الشريف روي ميز دو مسابقات به نماينده ويتنام باخت و نازنين اكبري زحمتي و نگار رشوند نيز نيز به ترتيب نمايندگان قزاقستان و هند را شكست دادند.

در رده 12 سال دختران كه با حضور 18 شركت كننده از 9 كشور آسيا در حال برگزاري است، درسا درخشاني در برابر شطرنجباز هند پيروز شد و سيده مهرناز افتخاري در برابر نماينده سريلانكا مساوي كرد.

در رده 14 سال دختران كه با حضور 22 شركت كننده از 9 كشور آسيا در حال برگزاري است، ساراسادات خادم با غلبه بر نماينده قدرتمند هند 5 امتيازي شد و با ديگر شطرنجباز كشور ميزبان مشتركاً در صدر قرار گرفت، زهرا آزادواري كانديداي استادي ويتنام را برد و ناديا باقري طالقاني با نماينده كشور ميزبان مساوي كرد.

در رده 16 سال دختران كه با حضور 20 شركت كننده از 9 كشور آسيا در حال برگزاري است، ميترا حجازي پور با تساوي در برابر بخت نخست قهرماني مسابقات استاد فيده ويتنام 3.5 امتيازي شد، هانيه خلجي و مينو عسگري زاده نيز به ترتيب در برابر نمايندگان قزاقستان و تركمنستان پيروز شدند.

در رده زير 18 سال كه با حضور 16 شركت كننده از 7 كشور آسيا در حال برگزاري است دور ششم صبح فردا برگزار مي شود.

گفتني است در اين دوره از مسابقات 240 شطرنجباز از چهارده كشور هند، ايران، ويتنام، ازبكستان، قزاقستان، اندونزي، قرقيزستان، امارات، مالزي، افغانستان، تركمنستان، مغولستان، سريلانكا و بوتان حضور دارند.

منبع : سایت فدراسیون

( 4 از 5 )
پیام سیستم
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.

نظرات

User Avatar
ميهمان
  • bomqdi1964
  • ( 16 مرداد 1388 )
  • 0
В пятницу на работе посмотрю.