Chessboard : سایت تخصصی صفحه شطرنج » اخبار داخلي » البرز » نتایج دور پنجم و قرعه کشی دور ششم مسابقات فجر کرج

نتایج دور پنجم و قرعه کشی دور ششم مسابقات فجر کرج

0
5033
پایان دور پنجم مسابقات فجر

در پایان دور پنجم مسابقات فجر کرج میلاد مظفر تنها بازیکن 5 امتیازی جدول شد.

در این دور میلاد مظفر 1930 در یک بازی سخت علی سلطان احمدی را از پیش رو برداشت. در میز 2 محمد رضا شریفی پور دیگر 4 امتیازی جدول مغلوب استاد فیده حسن عباسیفر 2343 شد. در میز 3 عبدالله بودش 2077 در آخر بازی رخ و اسب در مقابل رخ توانست زیر 50 حرکت حریف خود داود فرد را شکست دهد! در میز 4 جواد کابری 2132 با مهره سفید نتوانست کاری از پیش ببرد و نتیجه را به بهروز رزاقی 2128 واگذار کرد. در میز 5 کیومرث عشقی با مهره سیاه از سد ایرج گرامی فرد گذشت. در میز 6 قهرمان پارسال فجر علیرضا فریدونی مقابل دکتر حسن کلیایی 2085 قرار گرفت. در این بازی فریدونی در آخر بازی اسب خود را به زیبایی قربانی کرد ولی در ادامه به دلیل کند بازی کردن دکتر کلیایی بازی را جبران و در نهایت بازی به تساوی ختم شد. امیر کچیان 1967 بر جعفر قره داغی پیروز شد و بازی حمید رضا عابدینی و بهروز خاتمی در میز 8 به تساوی انجامید.
از نتایج دیگر می توان به پیروزی اخگر بر ملک زاده، صدیقی بر بیاضیان، علی محرابی بر افتخاری، صادقی 2106 بر نیک رو، تیرانداز بر سیف الله صابرنیا، سرستیان بر کهکشانی، نجفی 1826 بر مدافعی، بیژن احمدی بر ملکی، آناهیتا کوهی بر حاج علی نقی، رشوند بر صاحبان و همچنین تساوی علی محبی با محمد رضا اسدالهی و عسل جعفری با تاج میری اشاره کرد.
طولانی ترین بازی این دور شامل بازی حمید رضا عابدینی با بهروز خاتمی و عبدالله بودش و داود فرد می باشد. از نکات عجیب این دور ادامه بازی توسط گرامی با یک رخ و 4 پیاده در مقابل دو رخ و 5 پیاده عشقی و همچنین ادامه بازی توسط سیف الله صابرنیا با یک شاه در مقابل دو وزیر و فیل تیرانداز بود.
نتایج دور پنجم
قرعه کشی دور ششم
رده بندی تا پایان دور پنجم
( 4 از 5 )
پیام سیستم
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.