Chessboard : سایت تخصصی صفحه شطرنج » اخبار داخلي » البرز » پایان دور هشتم لیگ دسته 1 کرج

پایان دور هشتم لیگ دسته 1 کرج

0
4966

پایان دور هشتم با صدرنشینی تيم‌ کیش و مات!

در پایان دور هشتم لیگ دسته 1 کرج تیم پاسارگاد با دو اشتباه صدرنشینی خود را از دست داد و تیم کیش ومات قدرتمندانه در صدر جدول قرار گرفت:

در این دور در ميز 1 تيم ساحل (با تركيب: عليرضا افتخاري- قهرمانی- خدامرادی- صابرنیا) که برای دور شدن از رتبه دهم تلاش می کند در برابر تیم کانون مهندسان ( با ترکیب: میردامادی- رهبر- یاوری- جلالی) قرار گرفت که در نهایت با نتیجه خوب 3.5 بر 0.5 بازی را به سود خود به پایان رساند. بازی میز 1 به تساوی انجامید و بازیکن میز 4 تیم کانون مهندسان باز هم سر میز حاضر نشد!

در میز 2 دیگر تیم آریا (الف) (با ترکیب: کابری 2142، کلیایی 2058، هوتن اتحادی 2242 و شرافتی 2074) برای رساندن خود به صدر جدول پرقدرت در مقابل دیگر تیم خود یعنی آریا (ب) (با ترکیب: چراغی، آراد محمدی، سپهر حسینی، پهلوانی) ظاهر شد و با نتیجه 4 بر 0 از سد این تیم گذشت.

در میز 3 دو تیم تربیت بدنی ساوجبلاغ (با تركيب: معدن‌دار- عامری- رحيمي سام- کوروش نیا) و شهاب (با ترکیب: پولادی 2127، فرح زادی 2125، جواد قربانی 2089، حمید رضا عابدینی) در برابر هم قرار گرفتند که در پایان تیم شهاب با نتیجه خوب 3.5 بر 0.5 از سد این تیم گذشت. در میز 1 پویا پولادی که از آمادگی لازم برخوردار نمی باشد در برابر مهدی معدن دار در حالی که تفاوت عقب بود به خوبی بازی را اداره کرد و در نهایت آن را به تساوی کشاند!! و همچنین بازیکن میز 4 تیم ساوجبلاغ سر میز مسابقه حاضر نشد!

در میز 4 تیم ملوان ( با ترکیب: طوافی، اصغری، آقایی، سرستیان) در غیاب مزدا اتحادی به مصاف تیم فرزین (با تركيب: حيدراولاد- فریدونی- فرد- خسروی)

رفت و در یک بازی نزدیک با نتیجه 2 بر 2 متوقف شد. طوافی و آقایی از ملوان و فریدونی و خسروی از فرزین بر حریفان خود غلبه کردند.

در میز 5 تیم صدرنشین پاسارگاد ( با ترکیب: بودش 2062- عشقی 2106- مشاطان 2126- مظفر 1930) در برابر تیم تربیت بدنی شهریار (با تركيب: اخگر- خاتمي- فرزاد محمدی- حسینی) قرار گرفت و در یک بازی با اشتباه طرفین با نتیجه 2 بر 2 متوقف شد و صدرنشینی خود را از دست داد! در میز 1 عبدالله بودش مقابل محمد اخگر پس از این که در مقابل بازی زیبای حریف خود یک تفاوت در اوایل بازی از دست داد، بازی را خوب اداره کرده و در آخر بازی را به تساوی کشانده بود که به دلیل نداشتن زمان و با یک اشتباه بازی را به حریف خود واگذار کرد و بدین ترتیب اولین باخت خود را در این مسابقات تجربه کرد! (وی تا قبل از این بازی امتیاز کامل روی میز خود داشت) و در میز 2 کیومرث عشقی هم که از عدم آمادگی در مسابقات برخوردار است و در یک بحران شطرنجی به سر می برد، بعد از آن که نتوانست از برتری خود در وسط بازی در برابر حریف خوش فکر خود بهروز خاتمی استفاده کند در یک آخر بازی مساوی در حالی که در تنگی زمان به سر می برد با یک اشتباه بازی را به حریف خود واگذار کرد. مشاطان در آخر بازی و مظفر در وسط بازی با یک حمله زیبا بر حریفان خود غلبه کردند.

و در میز 6 تیم قدرتمند کیش و مات (با تركيب: مهدوي‌راد 2229- حمید شافعی2133- هادی قربانی 2131- صادقی 2091) که تنها یک امتیاز از تیم پاسارگاد عقب بود به مصاف تیم تربیت بدنی اندیشه (با تركيب: قلم زن- ربانی- وارسته - رحیمی) رفت و با نتیجه قاطع 4 بر 0 این تیم را در هم کوبید و به مکان اول جدول صعود کرد!

در پايان دور هشتم، تيم کیش و مات با 26.5 امتياز در صدر جدول و تيم‌ پاسارگاد با 25.5 امتیاز در مکان دوم قرار دارد. تیم های شهاب و آریا (الف) هر کدام با 21.5 امتیاز و با یک بازی کمتر مکان های سوم و چهارم جدول را به خود اختصاص دادند. تیم تربیت بدنی شهریار با 17 امتیاز پنجم، تیم ملوان با 16 امتیاز ششم، تربیت بدنی ساوجبلاغ با 14 امتیاز در مکان هفتم، تیم های فرزین و آریا (ب) هر کدام با 12 امتیاز و ساحل، تربیت بدنی اندیشه و کانون مهندسان به ترتیب با 11.5، 9.5 و 1 امتیاز در مکانهای بعدی قرار دارند.

نتایج دور هشتم

جدول دوره ای

جدول نیم فصل اول

( 5 از 5 )
پیام سیستم
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.