پایان دور ششم لیگ دسته 2

0
4707

پايان دور ششم ليگ دسته 2 كرج همچنان با صدر‌نشيني تيم پارسیان!

در پايان دور ششم در ميز 1 تيم پارسيان (با تركيب: هواسي- كچيان 1967- صفريان) صدرنشین دور قبل در برابر تیم آریا C‌ (با تركيب: بیرامی- خدابنده- محبی) قرار گرفت و با نتیجه قاطع 3 بر 0 این تیم را در هم کوبید. نکته این بازی در میز 1 بود که پویا بیرامی در حالی که تنها یک شاه داشت و حریفش یک وزیر و رخ حاضر به تسلیم شدن نبود و تا مات بازی کرد!!

در میز 2 تیم عقاب (با تركيب: پولادي‌بند- مجتبي ملكي- جواد کریمی) که در این مسابقات خوب نتیجه گرفته بود به علت حاضر نشدن یکی از بازیکنانش با نتیجه 2 بر 1 بازی را به حریف خود تیم خوب نفت پارس (با ترکیب: موسوی- اکبری- پرویزی) واگذار کرد. تنها امتیاز تیم عقاب را مجتبی ملکی بر روی میز 2 به دست آورد و جواد کریمی بازیکن غایب این دور بود.

در میز 3 تیم جوانه (با تركيب: محبي‌زاده- حاج علی نقی- ماندانا رضایی) در برابر تیم گرمدره D‌ (با تركيب: شهسواری- عباس‌زاده- شاهين‌راد) قرار گرفت و با نتیجه 2 بر 1 این تیم را از پیش رو برداشت. تنها امتیاز گرمدره را عباس زاده در میز 2 به دست آورد.

در میز 4 شاهد پیکار دو تیم آريا D (با تركيب: حميد رضا اميدي- امین کیانوش- روزبه غلامی) و گرمدره C (با ترکیب ترشیزیان- احمدی- گل گذار) بودیم که در این دیدار تیم آریا با نتیجه 2.5 بر 0.5 به پیروزی رسید. بازی میز 1 به تساوی انجامید.

در میز 5 تیم گرمدره B (با تركيب: مهره‌كش - زهرا حسینی- بهروز تقی) و گرمدره A (با تركيب: صالحی- احمدی- انصاری) برابر هم قرار گرفتند که در این بازی تیم گرمدره B به علت حاضر نشدن 2 بازیکن از تیم حریف با نتیجه

( 5 از 5 )
پیام سیستم
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.