Chessboard : سایت تخصصی صفحه شطرنج » اخبار داخلي » البرز » آغاز نیم فصل دوم لیگ دسته 1 کرج

آغاز نیم فصل دوم لیگ دسته 1 کرج

0
4189

در پايان دور ششم ليگ دسته 1 كرج تيم‌ پاسارگاد همچنان صدرنشين باقی ماند!

در آغاز دور اول از نیم فصل دوم 4 تیم از مجموع 12 تیم تغییراتی را در ارنج خود ایجاد کردند.

در دور ششم در ميز 1 تيم ساحل بدون تغییر در ازنج اصلی (با تركيب: عليرضا افتخاري- قهرماني- خدامرادی- نظيفي) به مصاف تیم آریا (ب) (با تركيب: امیر افتخاری- عبدالحسيني- چراغي- آراد محمدي) رفت. تیم آریا (ب) در نیم فصل دوم ارنج اصلی خود را تغییر داده و به جای طاهر سیل سپور در میز 6 امیر افتخاری را در میز 1 خود قرار داده است. قابل ذکر است با ورود امیر افتخاری از تیم آریا الف، تیم آریا (ب) جان تازه ای گرفت و اولین پیروزی قاطع 4 بر 0 خود را تجربه کرد!

در میز 2 دو تیم کانون مهندسان و تیم اورال با هم بازی داشتند که تیم کانون مهندسان به دلیل نامعلوم سر میز مسابقه حاضر نشد و هر 4 امتیاز را به حریف خود اهدا کرد! از نکات عجیب دیگر می توان به تغییر نام تیم اورال به شهاب اشاره کرد!!

در میز 3 تیم آريا الف با تغییر در ترکیب خود در نیم فصل دوم با هدف رساندن خود به صدر جدول هوتن اتحادی 2242 را در میز 5 خود قرار داده و مسعود شرافتی 2074 را به میز 6 انتقال داد و (با تركيب: عباسیفر (FM) 2358- روغني (FM) 2373- كابري 2142- هوتن اتحادی 2242) به مصاف تیم ملوان رفت. تیم ملوان نیز تغییری جالب در ارنج خود داده و مهدی سرستیان را به جای مرتضی عابدینی در ارنج نیم فصل دوم خود قرار داد. با این تغییرات تیم آریا با انگیزه بیشتر به مسابقات برگشت و با نتیجه قاطع 4 بر 0 ملوان (با تركيب: مزدا اتحادي-طوافي- محمد علیخانی- سرستیان) را از پیش رو برداشت.

در میز 4 دو تیم پاسارگاد ( با ترکیب: بودش 2062- مشاطان 2126- مریخ- مظفر 1930 و تربیت بدنی ساوجبلاغ (با تركيب: معدن‌دار- رحيمي سام- کوروش نیا- حسین مردی) بدون تغییر در ارنج قبلی خود مقابل هم قرار گرفتند و در این بازی تیم پاسارگاد با نتیجه خوب 3.5 بر 0.5 از سد این تیم گذشت. بازی میز 2 بین رضا مشاطان و پورمهر رحیمی پس از تنش های بسیار و با وجود برتری مشاطان به تساوی انجامید.

در میز 5 تیم فرزین (با تركيب: حيدراولاد- فریدونی- خسروی- هادی جعفری) با مهره سفید در برابر تیم قدرتمند کیش و مات (با تركيب: مهدوي‌راد 2229- هادی قربانی 2131- ميرزايي 2170- سهیل صادقی 2097) قرار گرفت و با نتیجه قاطع 4 بر 0 از این تیم شکست خورد.

در میز 6 تیم تربیت بدنی شهریار که در نیم فصل دوم کریم اناری را کنار گذاشته و ایمان اکبری را به ترکیب خود در میز 1 اضافه کرده است (با تركيب: اخگر- محمود محرابی- خاتمي- فرزاد محمدي) در برابر تربیت بدنی اندیشه (با تركيب: قلم زن- ربانی- وارسته- فرزين) قرار گرفت و با نتیجه 2.5 بر 1.5 به پیروزی دست یافت. بازی میز 3 به تساوی انجامید و تنها امتیاز تیم اندیشه را ربانی در میز 2 به دست آورد.

در پايان اين دور تيم پاسارگاد با 20 امتياز همچنان در صدر جدول و تيم‌ کیش و مات با 19.5 امتیاز و با فاصله خیلی کم در مکان دوم و تیم اورال با 18 امتیاز در مكان سوم قرار دارند.

نتایج دور ششم

جدول دوره ای

جدول نیم فصل اول

( 5 از 5 )
پیام سیستم
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.