Chessboard : سایت تخصصی صفحه شطرنج » اخبار داخلي » البرز » پایان دور چهارم لیگ دسته دو کرج و صدرنشینی تیم جوانه

پایان دور چهارم لیگ دسته دو کرج و صدرنشینی تیم جوانه

0
4159

در پایان دور چهارم بر روی میز 1، تیم پارسیان (هواسی-کچیان-صفریان) در برابر تیم عقاب (پولادی بند-ملکی-فیروزی) قرار گرفت که با نتیجه 2/5 بر 0/5 پیروز شد بازی میز 3 مساوی شد.

بر روی میز 2 تیم گرمدره A (فقیری-احمدی-انصاری) از تیم خوب جوانه (محبی زاده-حاج علی نقی-رضایی) با نتیجه 0 بر 3 شکست خورد.

بر روی میز 3 تیم نفت پارس (موسوی-پرویزی-ارستا) با نتیجه 2 بر 1 تیم خوب آریا C (وحدت-محبی-امینی) را شکست داد. بر روی میز 4 تیم آریا D (حمید رضا امیدی-امین کیانوش-غلامی) با نتیجه قاطع 3 بر 0 تیم یاس (فرجاد و آرین صائمیان-پوریونس) را شکست داد.

بر روی میز 5 تیم آرش (کمال-شیخ لر-رضایی) با تیم آریا G (کاردان-کمرروستا-خشکباری) مساوی کرد.بازی میز یک مساوی شد و شیخ لر از تیم آرش حضور نداشت.

بر روی میز 6 تیم گرمدره C(ترشیزیان-احمدی-ملک زاده) با نتیجه 1 بر 2 از تیم گرمدره D (شهسواری-میرزایی-شاهین راد) شکست خورد. تنها امتیاز گرمدره C را احمدی بدست آورد.

بر روی میز 7 تیم آریا F (فردوسی-بابایی پور-کمالی نژاد)با نتیجه 2 بر 1 تیم گرمدره B(مهره کش-درینی-حسینی) را شکست داد.تنها امتیاز گرمدره B را حسینی بدست آورد.

بر روی میز 8 تیم آریا E (رحمتی-محمدی-حق بین) با وجود نیامدن محمدی، با نتیجه 2 بر 1 بر تیم میثاق ( کیمیا عابدینی-حمید رضا عابدینی-محمدپور) به پیروزی رسید.

بدین ترتیب در پایان دور چهارم تیم جوانه با 9/5 امیتاز ، تیم پارسیان با 9 امتیاز و تیم عقاب با 7/5 امتیاز در رده اول تا سوم قرار گرفتند.
( 5 از 5 )
پیام سیستم
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.