Chessboard : سایت تخصصی صفحه شطرنج » اخبار داخلي » البرز » پایان دور سوم لیگ دسته 2 کرج

پایان دور سوم لیگ دسته 2 کرج

0
4254

پايان دور سوم ليگ دسته 2 كرج با صدر‌نشيني تيم عقاب!

در پايان دور سوم در ميز 1 تيم جوانه (با تركيب: محبي‌زاده- ماندانا رضايي- جعفري) در برابر تيم عقاب (با تركيب: پولادي‌بند- مجتبي ملكي- فيروزي) قرار گرفت و با نتیجه 2 بر 1 بازی را به این تیم واگذار کرد. تنها امتیاز تیم جوانه را محدثه محبی زاده روی میز 1 به دست آورد.

در ميز 2 تيم پارسيان (با تركيب: هواسي- كچيان 1967- صفريان) و تيم نفت پارس (با تركيب: موسوي- مرسلي- پرويزي) به مصاف هم رفتند که در پایان تیم پارسیان با نتیجه مشابه 2-1 این تیم را شکست داد. تنها امتیاز نفت را سید محسن موسوی روی میز 1 به دست آورد.

در ميز 3 تيم آريا G (با تركيب: كمر روستا- شريف‌نژاد- خشكباري) در مقابل تيم گرمدره A (با تركيب: فقيري- احمدی- كوثر جعفري) با نتیجه قاطع 3 بر 0 شکست خورد.

را شكست داد.

در ميز 4 دو تيم آريا C‌ (با تركيب: خدابنده- محبی- امینی) و آريا D (با تركيب: حميد رضا اميدي- عليرضا اميدي- امین کیانوش) در برابر هم قرار گرفتند که تیم آريا C‌ موفق شد با نتیجه 2 بر 1 به پیروزی دست یابد. تنها امتیاز حریف را حمید رضا امیدی بر روی میز 1 به دست آورد.

در ميز 5 تيم گرمدره D‌ (با تركيب: عباس‌زاده-میرازیی- شاهين‌راد) با مهره سفید به مصاف تيم آرش (با تركيب: كمال- شيخلر- پيروز رضايي) رفت و در یک بازی عجیب با نتیجه 2-1 بازی را واگذار کرد! تنها امتیاز تیم گرمدره توسط اسحاق عباس زاده بر روی میز 1 به دست آمد.

در ميز 6 تیم جدید یاس (با ترکیب: فرجاد صائمیان- آریان صائمیان- پوریونس) در برابر تيم آريا F‌ (با تركيب: فردوسی- عسگری- اميدي) قرار گرفت و با نتیجه قاطع 3 بر 0 به پیروزی دست یافت.

در ميز 7 تيم ميثاق (با تركيب: شفيعي- کیمیا عابديني- امير حسين محمدپور) با نتیجه 2 بر 1 در برابر تیم گرمدره C (با ترکیب احمدی- گل گذار- ملک زاده) شکست خورد. تنها امتیاز این تیم را کیمیا عابدینی بر روی میز 2 به دست آورد.

و در میز 8 تیم آريا E (با تركيب: رضواني- پوریا محمدی- حق‌بين) در مقابل تيم گرمدره B (با تركيب: مهره‌كش- داريني- زهرا حسینی) قرار گرفت که در نهایت تیم گرمدره با نتیجه 2 بر 1 به پیروزی رسید. تنها امتیاز آریا را سهیل رضوانی روی میز 1 به دست آورد.

در پايان دور سوم تيم عقاب با 7 امتياز در صدر و تيم‌هاي گرمدره A با 7 امتياز و همچنين پارسيان پارسیان با 6.5 امتياز در مكان‌هاي بعدي قرار گرفتند.

نتایج دور سوم

رده بندی

قرعه کشی دور چهارم

( 5 از 5 )
پیام سیستم
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.