Chessboard : سایت تخصصی صفحه شطرنج » اطلاعيه و آیین نامه ها » امکانات و خدمات آنلاین سایت صفحه شطرنج

امکانات و خدمات آنلاین سایت صفحه شطرنج

سایت صفحه شطرنج امکان آموزش، گزارش و پخش آنلاین را فراهم نموده است. اساتید بزرگ و بین المللی و فیده شطرنج می توانند با شماره 09123681837 افتخاری تماس بگیرند تا یوزر و پسورد اتاق آنلاین به عنوان مدیر اتاق در اختیارشان قرار گیرد. اساتید می توانند کلاس آموزشی برگزار کنند. یا مسابقات مهم را تفسیر نمایند و اتاق تفسیر خود را رایگان برای بحث و گفتگو به اشتراک بگذارند یا ورود به اتاق آموزش و تفسیر را منوط به پرداخت وجهی نمایند. تبلیغات و دریافت وجه نیز در صورت نیاز شما توسط سایت صفحه شطرنج انجام می شود. 

با مستقر نمودن وب کم یا گوشی و تبلت در محیط مسابقه شرایط لازم برای پخش آنلاین مسابقات فراهم می شود. 

بقیه مربیان و بازیکنان با پرداخت هزینه (تماس بگیرید) می توانند از اتاق آنلاین استفاده نمایند. 

- در مواقع برگزاری مسابقات بزرگ کشوری و جهانی می توانید به عنوان مهمان در اتاق آنلاین سایت حضور داشته باشید. و با یکدیگر به بحث و گفتگو و تفسیر بازیها بپردازید. 

هر هفته جمعه ها ساعت 9 تا 10 شب گفتگو آنلاین صفحه شطرنج درباره اخبار شطرنج ایران و جهان توسط تیم سایت صفحه شطرنج برگزار می گردد. مجری : افتخاری(مسئول مسابقات شطرنج کشور)- مهدی آبادی

در این برنامه آنلاین سعی می کنیم با اساتید شطرنج، مربیان و داوران مطرح کشور، مترجمان، مسئولین شطرنج و بازیکنان و مقام آورندگان مصاحبه نماییم. حضور در این گفتگوی شطرنجی برای همه علاقه مندان رایگان است. از طریق لینک زیر می توانید در این گفتگو شرکت کنید. اولین گفتگوی آنلاین جمعه 28 اردیبهشت ساعت 9 شب برگزار می گردد.

ظرفیت پذیرش اتاق گفتگوی آنلاین 50 نفر است. 

سایت آموزش آنلاین صفحه شطرنج

 

  

( 0 از 5 )
پیام سیستم
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.