Chessboard : سایت تخصصی صفحه شطرنج » اخبار داخلي » شهرداری تهران قهرمان مسابقات شطرنج کلانشهرهای کشور شد

شهرداری تهران قهرمان مسابقات شطرنج کلانشهرهای کشور شد

0
1573

ششمین دوره رقابت‌های شطرنج کلان شهرهای کشور در تهران با حضور 7 تیم در رده آقایان شامل تیم های تهران، رشت، تبریز، قم، اهواز، مشهد،اصفهان و 4 تیم در رده بانوان شامل تیم های تهران، تبریز، مشهد و اهواز برگزار گردید که در دو جدول مجزا بصورت دوره ای با هم رقابت نمودند و در پایان تیم تهران قهرمان این مسابقات شد.

در مراسم اختتامیه نوید رضا خدیوی مدیر کل رفاه ، ضمن خیر مقدم به حاضرین و تشکر از زحمات کمیته اجرایی برگزاری این مسابقات، جناب کاشفی سرپرست مسابقات اقای جلالی و حق پرست و سرمربی تیم شهرداری شمس اله سرخیل افزودند اداره کل رفاه مجری ورزش کارکنان شهرداری تهران تمامی تلاش خود را به کار بست تا با بهره گیری از تجارب گذشته برگزاری مسابقات ورزشی کلان شهرها و با کمک فدراسیون شطرنج جمهوری اسلامی ایران ، این مسابقات با بهترین و مطلوب ترین شرایط برگزار گردد.

در ادامه برگزاری این مراسم پهلوان زاده ریاست فدراسیون شطرنج جمهوری اسلامی با تمجید فراوان از عملکرد شهرداری تهران در حوزه ورزش گفت حضور و حمایت همه جانبه شهرداری تهران بخصوص اداره کل رفاه از ورزشکاران، نقطه عطفی برای همکاری های همه جانبه فدراسیون ها با سازمانها می باشد.
جناب کاشفی سرپرست مسابقات نیز گزارشی از چگونگی برگزاری مسابقات و قهرمانی تیم شهرداری در لتونی و ادامه همکاری با جناب سرخیل مسئول شطرنج کارگری جهت اعزام تیم ها به مسابقات خارجی بیان کردند.
بر اساس این گزارش در پایان این دوره از مسابقات در رده آقایان تیم شطرنج شهرداری تهران مقام اول تیمی و تیم های شطرنج تبریز و رشت مقام های دوم و سوم را کسب نمودند همچنین در رده بانوان تیم شطرنج تهران مقام اول تیمی و تیم های شطرنج تبریز و مشهد مقدس مقام های دوم و سوم را از آن خود نمودند.

همچنین در بخش آقایان محمد صادق محمودی از تهران قهرمان میز یک، رحیم تعاونی از تهران قهرمان میز دو ، علی زهتاب از تبریز قهرمان میز سه و بهروز باقری از تهران قهرمان میز چهار شدند و در بخش بانوان فریبا ایلکا از تهران قهرمان میز یک ، هدیش حبیبیان از تهران قهرمان میز دو ، فاطمه شریف نیا از تهران قهرمان میز سه و سمانه بهاری از تبریز قهرمان میز چهار گردیدند.

 

در بخش برق آسا محمد صادق محمودی و فریبا ایلیکا هر دو از تهران قهرمان این مسابقات در بخش آقایان و بانوان شدند.
سرداوری مسابقات در بخش سریع را آقای شمس اله سرخیل داور و مربی و مسئول شطرنج کارگران کشور برعهده داشتند و در بخش برق اسا خانم خاطره عزیزی سرداور مسابقات بودند. داوران اقایان بهنام فرد بهبهانی، حسین سرخیل،محمد صباحی،نیما نادر محمد و خانم ها مریم غفاری،نسترن ابریشم کار ،فرزانه احمدی و اقای کنعان اذر نظارت فنی مسابقات را برعهده داشتند.

به تمام میزهای اول تا سوم مدال و حکم و به قهرمان تیم ها مدال، حکم و جام ورزشی اعطا شد.

مسئولیت فنی مسابقات برعهده شمس اله سرخیل و سرپرست فنی آقای مهدی حق پرست بودند.

از زحمات اقای یاراحمدی مسول تربیت بدنی و امین جلالی معاونت اجرایی تربیت بدنی رفاه شهرداری جناب کاشفی سرپرست مسابقات و اقای حق پرست،  سرپرست فنی بابت همکاری صمیمانه تشکر و قدردانی مینمایم.

 

سایت نتایج تیمی مردان

سایت نتایج تیمی بانوان

سایت نتایج انفرادی

شهرداری تهران قهرمان مسابقات شطرنج کلانشهرهای کشور شد

با تشکر از شمس الله سرخیل برای ارسال گزارش و تصاویر

( 0 از 5 )
پیام سیستم
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.