Chessboard : سایت تخصصی صفحه شطرنج » فروشگاه » ساعت شطرنج دیجیتالی غدیر کیش

ساعت شطرنج دیجیتالی غدیر کیش

0
3532

 

ساعت شطرنج دیجیتالی غدیر کیش قیمت 1500،000 تومان

 

1-از طریق فیش بانکی : حساب 4243469047 بانک ملت به نام امیر افتخاری واریز نمایید. یا حساب 1-980675-800-901 بانک سامان شعبه جهانشهر کرج واریز نمایید.
2- انتقال توسط دستگاه خود پرداز: واريز وجه به كمك تمامي عابر بانكهاي عضو شتاب به شماره كارت 6219861109806751 بانک سامان به نام امیر افتخاری

 توجه : می توانید با هماهنگی قبلی ساعت را مستقیما از هیات شطرنج کرج خریداری کنید.
بعد از واریز وجه نام و نام خانوادگی ،آدرس کامل پستی (با کد پستی)، شماره تلفن و شماره فیش بانکی (درج شده به رنگ قرمز روی فیش) یا شماره 16 رقمی کارت خود را در اینجا(قسمت تماس با ما برای admin) نوشته (خودتان به فارسی در کادر تایپ کنید اگر نتوانستید تماس بگیرید) و بر روی ارسال کلیک کنید.بعد از ارسال مشخصاتتان بسته یک روز بعد با پست پیشتاز فرستاده می شود.

chessboardir@yahoo.com ایمیل مدیر سایت
شماره تماس : 09123681837


در صورت ارسال کامل مشخصات و پیش نیامدن مشکلات احتمالی، بسته ظرف حداکثر 5 روز (بعد از پست )به دست شما خواهد رسید.
 
- بعد از واریز وجه از طریق فرم تماس با ما (یا ایمیل زدن ) یا اگر نتوانستید آن وقت از طریق تماس تلفنی مدیر سایت (admin) را مطلع نمایید. - حتما مشخصاتتان را به زبان فارسی وارد نمایید. - در صورت ارسال ناقص مشخصات ، سفارش به آدرس شما ارسال می شود ولی مدیر سایت مسئول نرسیدن بسته شما نمی باشد پس حتما مشخصات ذکر شده را کامل وارد کنید و شماره تماس خود را قرار دهید تا در صورت نیاز با شما تماس گرفته شود - در واریز وجه دقت کنید و مبلغ واریزی و فیش رسید را تا رسیدن بسته به دستتان نگهداری نمایید.در صورت کم بودن مبلغ واریز شده بسته ارسال نخواهد شد. - برای اطمینان از پست شدن و رهگیری سفارش پستی خود شماره مرسوله از طرف مدیریت سایت صفحه شطرنج به موبایل یا ایمیل شما فرستاده می شود که شما می توانید آن شماره را در فیلد خالی سایت tntsearch.post.ir وارد کنید و از زمان رسیدن مرسوله به شهر خود آگاهی یابید. - اگر تا 5 روز بسته به دستتان نرسید با شماره ذکر شده تماس بگیرید(شماره تماس : 09123681837 امیر افتخاری)
سایت پست ایران
سیستم رهگیری مرسولات پیشتاز


( 0 از 5 )
پیام سیستم
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.