Chessboard : سایت تخصصی صفحه شطرنج » فروشگاه » نسخه 8 مجموعه صفحه شطرنج منتشر شد.

نسخه 8 مجموعه صفحه شطرنج منتشر شد.

0
3065

 این دی وی دی مورد نیاز همه کسانی است که در زمینه شطرنج فعالیت دارند. 

در این DVD که با عنوان مجموعه صفحه شطرنج نسخه 8 سال 2017 می باشد برنامه های مهم مورد نیاز برای بازیکنان،مربیان و داوران یک جا قرار داده شده است که شامل : چس مستر نسخه 11 (آپدیت شده توسط سایت صفحه شطرنج)، فریتز 16، چس بیس 14 با کیجن فعالسازی ، موتورهای هودینی6  ، کومودو 11 ، استوک فیش 8، برنامه چسیمو (برنامه تمرین بالای 6000 مثال از مقدماتی تا پیشرفته) ، برنامه قرعه کشی سوئیس منیجر با پچ فعال سازی، برنامه Peshka Training با 63 برنامه در زمینه های تاکتیک،آخربازی، شروع بازی و ... ، برنامه های گوشی برای جاوا، اندروید، ویندوز موبایل، آیفون و آیپد می باشد. کتابهای شطرنج به صورت Cbh  - برنامه تبدیل PGN به RTF برای تهیه جزوه در ورد - اسکریپت محاسبه تاریخ رده های سنی رضا مشاطان

تغییرات نسبت به نسخه 7 :

1- اضافه شدن نرم افزار فریتز ۱۶

2- به روز شدن موتورهای شطرنج

3- برنامه های موبایل به روز و اضافه شده است. 

 

 

توجه :  مجموعه صفحه شطرنج به صورت ماهیانه به روز می شود امکان دارد برنامه های آن مخصوصا موتورهای شطرنج به روز شوند ولی نام نسخه تغییری نکند. 

تمام برنامه ها با راهنمای فارسی به صورت پی دی اف است.
تصویر اتوران دی وی دی را در زیر می بینید :

نسخه 8 مجموعه صفحه شطرنج منتشر شد.

 علاوه بر برنامه های فوق در این دی وی دی برنامه های زیر که پیش نیاز نصب برنامه های مختلف است در پوشه System قرار داده شده است. 

 

(برای پشتیبانی آنلاین Microsoft NET Framework -  Visual C++ - Flash player - Java - (Anydesk 

 

برای تهیه این برنامه مبلغ 8000 تومان + 9000 تومان هزینه پست پیشتاز (شانزده هزار تومان ) را به یکی از روشهای زیر پرداخت نمایید:


1-از طریق فیش بانکی : حساب 4243469047 بانک ملت به نام امیر افتخاری واریز نمایید. یا حساب 1-980675-800-901 بانک سامان شعبه جهانشهر کرج واریز نمایید.
2- انتقال توسط دستگاه خود پرداز: واريز وجه به كمك تمامي عابر بانكهاي عضو شتاب به شماره كارت 6219861031816878 بانک سامان به نام امیر افتخاری


بعد از واریز وجه مشخصات خود را در
اینجا (http://chessboard.ir/formfa/view.php?id=19548)نوشته (خودتان به فارسی در کادر تایپ کنید اگر نتوانستید تماس بگیرید) و بر روی ارسال کلیک کنید.بعد از ارسال مشخصاتتان سفارش شما یک روز بعد با پست پیشتاز فرستاده می شود.
3- پرداخت با درگاههای پرداخت آنلاین زرین پال (فرم ساده پرداخت)

 

توجه : -لطفا بعد از سفارش و پرداخت وجه به شماره موبایل زیر با عنوان مثلا " سفارش دی وی دی شطرنج" پیامک بزنید. 

          - برای چند سفارش یک هزینه پست پرداخت نمائید. 

         - برای سفارش های زیاد تماس بگیرید. 

فروشگاه سایت

chessboardir@yahoo.com ایمیل مدیر سایت
شماره تماس : 09123681837


در صورت ارسال کامل مشخصات و پیش نیامدن مشکلات احتمالی، بسته ظرف معمولا 3 روز (بعد از پست )به دست شما خواهد رسید.
 
- بعد از واریز وجه از طریق فرم تماس با ما (یا ایمیل زدن ) یا اگر نتوانستید آن وقت از طریق پیامک یا تماس تلفنی مدیر سایت (admin) را مطلع نمایید. - سعی کنید مشخصاتتان را به زبان فارسی وارد نمایید. - در صورت ارسال ناقص مشخصات ، سفارش به آدرس شما ارسال می شود ولی مدیر سایت مسئول نرسیدن بسته شما نمی باشد پس حتما مشخصات ذکر شده را کامل وارد کنید و شماره تماس خود را قرار دهید تا در صورت نیاز با شما تماس گرفته شود - در واریز وجه دقت کنید و مبلغ واریزی و فیش رسید را تا رسیدن بسته به دستتان نگهداری نمایید.در صورت کم بودن مبلغ واریز شده بسته ارسال نخواهد شد. - برای اطمینان از پست شدن و رهگیری سفارش پستی خود شماره مرسوله از طرف مدیریت سایت صفحه شطرنج به موبایل یا ایمیل شما فرستاده می شود که شما می توانید آن شماره را در فیلد خالی سایت tntsearch.post.ir وارد کنید و از زمان رسیدن مرسوله به شهر خود آگاهی یابید. - اگر تا 5 روز بسته به دستتان نرسید با شماره ذکر شده تماس بگیرید(شماره تماس : 09123681837 امیر افتخاری) 
سایت پست ایران
سیستم رهگیری مرسولات پیشتاز

 

پرداخت اینترنتی از طریق بانک سامان(اگر کارت شما برای سامان است)

پرداخت اینترنتی از طریق بانک ملی ( اگر کارت شما برای ملی است)

پرداخت اینترنتی از طریق بانک ملت (اگر کارت شما برای ملت است)

پرداخت اینترنتی از طریق بانک تجارت (اگر کارت شما برای تجارت است)

پرداخت اینترنتی از طریق بانک پاسارگاد  (اگر کارت شما برای پاسارگاد است)

پرداخت اینترنتی از طریق بانک اقتصاد نوین (اگر کارت شما برای اقتصاد نوین است)

سایت سایر بانکها

پیام سیستم
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.