Chessboard : سایت تخصصی صفحه شطرنج » اخبار داخلي » فرهاد نادریان قهرمان مسابقات کم بینایان و نابینایان کشور شد.

فرهاد نادریان قهرمان مسابقات کم بینایان و نابینایان کشور شد.

0
1512

  هفدهمین دوره مسابقات شطرنج نابینایان و کم بینایان کشور با حضور ۵۶ شرکت کننده از 19 استان در ۷ دور به میزبانی استان مازندران در شهزستان بابلسر از تاریخ ۱۵ لغایت ۱۸ آذر با حضور ۲۸ ریتینگ دار برگزار شد که در نهایت فرهاد نادریان از سیستان و بلوچستان با کسب ۶ امتیاز قهرمان شد.

 

مقام اول: فرهاد نادریان از سیستان و بلوجستان با کسب ۶ امتیاز

مقام دوم : میثم مرادیان از گیلان با کسب ۶ امتیاز

مقام سوم : امید کریمی از اصفهان باکسب ۶ امتیاز

رده بندی نهایی

سرداوری این مسابقات را داور بین المللی فریدون اسکندری بر عهده داشت. و جانشین سر داور شمس اله سرخیل و داور مسابقه حمید شریعت پناهی بودند.

سطح کیفی مسابقات خیلی خوب بود و رقابت تنگاتنگی بین بازیکنان تا دور پایانی ادامه داشت و مقام های بدست امده از روی پوئن شکنی انتخاب گردید . از نکات جالب این دوره حرکت زیبای نوجوان آبادانی بود در حالیکه قورچی بیگی بخت نخست قهرمانی در بازی با افت فشار روبرو شد و در حال رفتن به بیمارستان بود آقای سلطانی پیشنهاد مساوی به حریفش داد که یک کار اخلاقی بود (مشابه کاری که سارا سادات خادم الشریعه در مسابقات اخیرش در گرند پری روسیه انجام داد) و قابل تقدیر میباشد. (لینک خبر)

ضمنا در مراسم اختتامیه مسئول ورزشی نابینایان و کم بینایان جناب مظلومی ,هدهدی مسئول انجمن شطرنج, شمس اله سرخیل دبیر شطرنج نابینایان و کم بینایان و رییس هیات شطرنج کارگران کشور و همچنین مسئولین ورزشی مازندران و جناب باقری مسئول ورزش نابینایان مازندران حضور داشتند .

از زحمات بیدریغ جناب سعید ناهیدی مسئول اردوگاه صمیمانه تشکر میکنم. همجنین از جناب مظلومی رئیس فدراسیون نابینایان و کم بینایان جهت انجام اردو و برگزاری مسابقات صمیمانه تشکر مینمایم. (از طرف شمس اله سرخیل)

فرهاد نادریان قهرمان مسابقات کم بینایان و نابینایان کشور شد.

( 0 از 5 )
پیام سیستم
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.