Chessboard : سایت تخصصی صفحه شطرنج » اخبار خارجي » تیم ملی ایران قهرمان رقابتهای شطرنج قهرمانی نوجوانان آسیا شد

تیم ملی ایران قهرمان رقابتهای شطرنج قهرمانی نوجوانان آسیا شد

1
2264

تیم ملی شطرنج کشورمان با کسب 4 مدال طلای ارزشمند به عنوان قهرمانی رقابتهای نوجوانان آسیا دست پیدا کرد. به گزارش روابط عمومی فدراسیون شطرنج، رقابتهای شطرنج قهرمانی نوجوانان آسیا با برگزاری مسابقات دور نهم در مغولستان به پایان رسید و تیم ملی شطرنج کشورمان با کسب 4 مدال طلای ارزشمند به عنوان قهرمانی آُسیا دست پیدا کردند. آرتین اشرف در رده سنی زیر 8 سال، مبینا علی نسب در رده سنی زیر 16 سال، آرش طاهباز در رده سنی زیر 16 سال و مرصاد خداشناس در رده سنی زیر 18 سال موفق شد به مدال طلا دست پیدا کنند. پیش از این و در روزهای گذشته نیز در بخش رقابتهای برق آسا مهدی غلامی در رده سنی زیر 14 سال و مبینا علی نسب در رده سنی زیر 16 سال دختران به عنوان نایب قهرمانی رسیدند و نیما فندرسکی در رده سنی 16 سال و مرصاد خداشناس در رده سنی 18 سال به عنوان سومی رسیدند و به مدال برنز دست پیدا کردند. همچنین آرتین اشرف در رقابتهای شطرنج بخش سریع به مدال طلا دست پیدا کرده بود. این در حالی بود که تیم ملی ایران با ترکیبی نو حضور در این رقابتها را تجربه می کرد و بسیاری از مهره های باتجربه تر در رقابتهای همزمان از جمله قهرمانی تیمی آسیا حضور داشتند. رقابتهای شطرنج قهرمانی نوجوانان آسیا با حضور 483 ورزشکار از 18 کشور آسیایی از 18 فروردین ماه به میزبانی مغولستان آغاز شد و امروز به پایان رسید.

ایران در حالی تنها با 13 نماینده در این رویداد آسیایی شرکت کرده بود که کشور مدعی میزبان مغولستان 275 ورزشکار در این مسابقات داشت و یا کشور هندوستان با 49 شطرنجباز در این رقابتها شرکت کرده بود. فاطمه مشهدی ، فاطمه خدادادی، سیده ستاره سبط رسول،میترا اصغر زاده، مبینا علی نسب علمداری ، محدثه علیجان زاده ،آرتین اشرف ،سوشینا نجات پور،مانی جاهدی ،مهدی غلامی اوریمی،آرش طاهباز ،نیما فندرسکی و مرصاد خداشناس سیزده شطرنجباز اعزامی ایران به این رقابتها بودند شادی پریدر، گرابلیاس کاس ویرجینیوس و سید حامد موسویان به عنوان کادر فنی و افشین تهرانی و سیاوش جواهری به عنوان سرپرست این تیم را همراهی می کردند. 

نتایج بازیکنان ایران

جدول نتایج رده سنی زیر 8 سال آقایان

جدول رده سنی زیر 10 سال آقایان

جدول رده سنی زیر 12 سال آقایان

جدول رده سنی زیر 14 سال آقایان

جدول رده سنی زیر 16 سال آقایان

جدول رده سنی زیر 18 سال آقایان

جدول رده سنی زیر 8 سال دختران

جدول رده سنی زیر 10 سال دختران

جدول رده سنی زیر 12 سال دختران

جدول رده سنی زیر 14 سال دختران

جدول رده سنی زیر 16 سال دختران

جدول رده سنی زیر 18 سال دختران

 

در مراسم استقبال از این افتخارآفرینان، مهرداد پهلوان زاده رئیس فدراسیون شطرنج و جمعی دیگر از مسئولان فدراسیون و خانواده های شطرنجبازان حضور داشتند. تیم ملی شطرنج ایران با کسب 4 مدال طلا در بخش اصلی، 4 مدال نقره و برنز در بخش برق آسا و یک مدال در بخش سریع در حضور مدعیان سرسختی همچون هندوستان به عنوان قهرمانی مسابقات شطرنج رده های سنی آسیا دست پیدا کرد.

تیم ملی ایران قهرمان رقابتهای شطرنج قهرمانی نوجوانان آسیا شد

 

تیم ملی ایران قهرمان رقابتهای شطرنج قهرمانی نوجوانان آسیا شد

 

تیم ملی ایران قهرمان رقابتهای شطرنج قهرمانی نوجوانان آسیا شد

 

تیم ملی ایران قهرمان رقابتهای شطرنج قهرمانی نوجوانان آسیا شد

 

تیم ملی ایران قهرمان رقابتهای شطرنج قهرمانی نوجوانان آسیا شد

 

 

( 0 از 5 )
پیام سیستم
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.

نظرات

User Avatar
مدير کل سايت
  • admin
  • ( 01 اردیبهشت 1395 )
  • 2
این موفقیت را به این عزیزان و جامعه شطرنج ایران تبریک می گوییم. 
&(خدایا به من آرامش ده تا بپذیرم آنچه را نمی توانم تغییر دهم
دلیری ده تا تغییر دهم آنچه را که می توانم تغییر دهم
بینش ده تا تفاوت این دو را بفهمم
مرا فهم ده تا متوقع نباشم دنیا و مردم آن مطابق میل من رفتار کنند.)&