Chessboard : سایت تخصصی صفحه شطرنج » اطلاعيه و آیین نامه ها » خیز بلند شطرنجی ها (انتخابات ریاست فدراسیون شطرنج)

خیز بلند شطرنجی ها (انتخابات ریاست فدراسیون شطرنج)

0
1581


هنوز یک سالی از پنجمین دوره انتخابات ریاست فدراسیون شطرنج نگذشته است که بار دیگر شطرنج کشور در آستانه انتخابی دیگر در تب و تاب قرار گرفته است . عدم ثبات مدیریت یکی از معضلات حوزه ورزش به ویژه شطرنج و شاید هم حضور افراد سیاسی در راس هرم ورزش و فدراسیون ها دومین آفت بزرگ این حوزه باشد و ...
16 لغایت 25  شهریور 94 فرصتی است که از سوی وزارت ورزش و جوانان برای ثبت نام نامزدهای ریاست فدراسیون شطرنج در نظر گرفته شده است . افراد زیادی با دلایل خاص خود پا در رکاب رقابتها گذاشته اند . اما نکته بسیار مهم و حائز اهمیت این دوره حضور پر رنگ و جدی شطرنجی ها ست . در گذشته هم از جمع شطرنجی ها کسانی ثبت نام می کردند اما حضورشان خیلی تاًثیر گذار نبوده است . اما در این دوره وضع کاملا متفاوت است . شطرنجی ها می خواهند با تمام قدرت وارد کارزار انتخاباتی شوند موضوعی که به خودی خود حائز اهمیت بوده و حتما فصل جدیدی در شطرنج کشور رقم خواهد خورد. دیگر دوره و عده های سرخرمنی و ادعاهای دست نیافتنی به سر آمده است . دوره دشمنی و تخریب رقیب برای کسب آرا به سر آمده است دیگر دوران آزمون و خطا به سر آمده است جامعه شطرنج اکنون برنامه قابل حصول با چشم انداز روشنی را انتظار می کشد ، باید با یک برنامه و استراتژی مشخص به انتخابات ورود کرد ، و این موضوع مهمی است که فقط از شطرنجی ها ساخته است . نوجوانان و جوانان سالهای نه چندان دور اکنون به آن چنان بلوغی رسیده اند که حتما در آینده ای نه چندان دور قله مدیریت شطرنج کشور و حتی مدیریت کلان کشور در حوزه های مختلف را هم ، در خواهند نوردید.
موضوعی که با حضور چهره های ورزشی رشته های دیگر در عرصه های مختلف سیاسی اجتماعی به هیچ وجه دور از دسترس شطرنج بازان توانمند ما نخواهد بود . یکی از کسانی که به طور جدی وارد عرصه انتخابات شده است مهندس مهرداد پهلوان زاده است . با توجه به بیش از دو دهه حضور مستمر در عرصه های داخلی و بین المللی شطرنج و تلاش و سخت کوشی فردی که از آن برخوردار است از او چهره بی بدیلی ساخته است که با شایستگی می تواند اعتماد مجمع و جامعه شطرنج را جلب نماید، او را باید در زمره سرمایه های ارزشمند شطرنج کشور محسوب کرد . با اطلاعات عمیق و گسترده ای که نتیجه سال ها تجربه اوست ، می تواند نقش تعیین کننده ای در آینده شطرنج کشور ایفا نماید آنها که از نزدیک با او هم کلام شده اند کاملا به این موضوع واقفند حتما در آینده ای نزدیک با او به گفتگو خواهیم نشست تا با نقطه نظرات و برنامه هایش بیشتر آشنا شویم فعلا همین قدر درباره اش بدانیم :

مهندس مهرداد پهلوان زاده :
- متولد سال  1345 در اصفهان
- دارای مدرک کارشناسی ارشد معماری از دانشگاه شهید بهشتی تهران
- اولین رئیس هیات شطرنج استان تهران در دوره جدید فعالیت فدراسیون بعد از فتوای حضرت امام (ره)
- عضو هیات رئیسه و خزانه دار فدراسیون شطرنج آسیا
- عضو کمیته مرکزی قوانین و مقررات فدراسیون بین المللی شطرنج
- برگزار کننده مسابقات بزرگ بین المللی از جمله قهرمانی شهرهای جهان در سال 2012 قهرمانی رده های سنی جهان در سال 2012 با بیش از 4000 نفر شرکت کننده و دهها مسابقه دیگر
- مدرس داوری فدراسیون بین المللی شطرنج
- سرپرست پست دبیری فدراسیون
- عضو هیات رئیسه فدراسیون شطرنج

منبع : سایت 64 خانه شطرنج

 

محمدابراهیم مداحی، مهرداد پهلوان‌زاده، منوچهر جفره، هادی کریمی، امیر ملاحی، شاهرخ نورونی، محسن توکلیان، برانوش نیک‌بین، فاطمه ابوالقاسمی، مسعود فراهانی، سامان صامت، محمدرضا خورشیدی، بابک سودمند و امیر حسینی چهارده کاندیدی هستند که ثبت نام کرده‌اند.

حبرگزاری ایسنا

اطلاعیه ثبت نام از کاندیداهای پست ریاست فدراسیون شطرنج

پیام مدیر سایت : تمام کاندیداها می توانند رزومه و برنامه خود را به طور خلاصه در نظرات همین مطلب بیان کنند. 

برای شرکت در نظرسنجی از طریق ستون سمت چپ بالای سایت رای دهید. 

( 1 از 5 )
پیام سیستم
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.