Chessboard : سایت تخصصی صفحه شطرنج » فروشگاه » 40 قسمت از دوره های آموزشی امپراتوری شطرنج در یک DVD منتشر شد.

40 قسمت از دوره های آموزشی امپراتوری شطرنج در یک DVD منتشر شد.

0
8335

 

سایت  www.onlinechesslessons.net (در سال 2011 توسط استاد فیده ویلیام استوارت ایجاد شد که در ابتدا به آموزش آنلاین و فروش محصولات دیگران می پرداخت سپس در اوایل سال 2013 با همکاری چند استاد بزرگ که در راس آنها دامیان لموس از آرژانتین قرار دارد به تولید سری آموزشهای امپراتوری شطرنج پرداخت که این آموزشها طرفداران زیادی در جهان بدست آورد ) منتشر کننده آموزشهای ویدیوئی شطرنج و فروش آنها است. و توسط گروهی از استادان شطرنج به آموزش در تمام سطوح می پردازند. این سایت بسته بزرگ و کاملی از آموزشهای شطرنج در سطوح مختلف را با عنوان دوره آموزشی امپراتوری شطرنج منتشر نموده است که این مجموعه توسط 12 استاد بزرگ و استاد بین المللی و فیده به مدت بیش از 110 ساعت آموزش داده شده است. از دوره های امپراتوری شطرنج تا اوایل سال 2014 بیش از 90 دی وی دی تولید شده است.

تا ژانویه 2014 این سایت 500 آموزش ویدیویی رایگان به انگلیسی و بالای 250 آموزش ویدیویی به اسپانیایی در یوتوب منتشر و 500 دی وی دی آموزشی برای فروش عرضه نموده است. 

 شماره 1 تا 40 از آموزشهای امپراتوری شطرنج توسط سایت صفحه شطرنج در یک دی وی دی عرضه می شود. این آموزشها به انگلیسی است. و فرمت آنها avi  و mp4 است. و کیفیت آنها معمولی(DVD) در رزولوشن 720X480 پیکسل است. البته بعضی ها هم رزولیشن 852X480 است. برای دیدن یک قسمت نمونه از اینجا دانلود کنید(آخربازی از Alekhine - Johner 1934)

شماره 1 تا 20 : آموزش شروع بازی است که توسط استادان زیر آموزش داده شده است :

GM Gregory Kaidanov, Sam Shankland, Leonid Kritz, Eugene Perelshteyn, Damien Lemos, Michal Krasenkow, Ronen Har-Zvi, Rafael Leitão 

شماره 21 تا 30 :  برای بازیکنان زیر 1500 است که جنبه های مختلف بازی (موضوعات شروع بازی-استراتژی-تاکتیک) توسط استاد بزرگ Damien Lemos آموزش داده شده است.

شماره 31 تا 40 : به موضوعات شروع بازی و حمله و تحت فشار قرار دادن حریف می پردازد. که توسط استادان زیر آموزش داده شده است :

GM Daniel Naroditsky, Timur Gareev, Victor Mikhalevski, Rafael Leitão, Ronen Har-Zvi, Alex Ipatov, Damian Lemos, IM Maia Lomineishvili, and FM Alisa Melekhina

 برای تهیه این برنامه مبلغ 7000 تومان + 9000 تومان هزینه پست پیشتاز (شانزده هزار تومان ) را به یکی از روشهای زیر پرداخت نمایید:


1-از طریق فیش بانکی : حساب 4243469047 بانک ملت به نام امیر افتخاری واریز نمایید. یا حساب 1-980675-800-901 بانک سامان شعبه جهانشهر کرج واریز نمایید.
2- انتقال توسط دستگاه خود پرداز: واريز وجه به كمك تمامي عابر بانكهاي عضو شتاب به شماره كارت 6219861031816878 بانک سامان به نام امیر افتخاری

توجه : برای چند سفارش یک هزینه پست پرداخت نمایید.
بعد از واریز وجه مشخصات خود را در
اینجا (http://chessboard.ir/formfa/view.php?id=19548)نوشته (خودتان به فارسی در کادر تایپ کنید اگر نتوانستید تماس بگیرید) و بر روی ارسال کلیک کنید.بعد از ارسال مشخصاتتان سفارش شما یک روز بعد با پست پیشتاز فرستاده می شود.
3- پرداخت با درگاههای پرداخت آنلاین پارس پال http://chessboard.ir/Onlinpay/Payment.php یا زرین پال 

 

لیست اقلام فروشی سایت صفحه شطرنج

chessboardir@yahoo.com ایمیل مدیر سایت
شماره تماس : 09123681837

توجه : می توانید این برنامه را از هیات شطرنج استان تهران یا  انتشارات فرزین واقع در خیابان دانشگاه روبروی دانشگاه تهران خریداری نمایید. 
در صورت ارسال کامل مشخصات و پیش نیامدن مشکلات احتمالی، بسته ظرف معمولا 3 روز (بعد از پست )به دست شما خواهد رسید.
 
- بعد از واریز وجه از طریق فرم تماس با ما (یا ایمیل زدن ) یا اگر نتوانستید آن وقت از طریق پیامک یا تماس تلفنی مدیر سایت (admin) را مطلع نمایید. - سعی کنید مشخصاتتان را به زبان فارسی وارد نمایید. - در صورت ارسال ناقص مشخصات ، سفارش به آدرس شما ارسال می شود ولی مدیر سایت مسئول نرسیدن بسته شما نمی باشد پس حتما مشخصات ذکر شده را کامل وارد کنید و شماره تماس خود را قرار دهید تا در صورت نیاز با شما تماس گرفته شود - در واریز وجه دقت کنید و مبلغ واریزی و فیش رسید را تا رسیدن بسته به دستتان نگهداری نمایید.در صورت کم بودن مبلغ واریز شده بسته ارسال نخواهد شد. - برای اطمینان از پست شدن و رهگیری سفارش پستی خود شماره مرسوله از طرف مدیریت سایت صفحه شطرنج به موبایل یا ایمیل شما فرستاده می شود که شما می توانید آن شماره را در فیلد خالی سایت tntsearch.post.ir وارد کنید و از زمان رسیدن مرسوله به شهر خود آگاهی یابید. - اگر تا 5 روز بسته به دستتان نرسید با شماره ذکر شده تماس بگیرید(شماره تماس : 09123681837 امیر افتخاری) 
سایت پست ایران
سیستم رهگیری مرسولات پیشتاز

 

پرداخت اینترنتی از طریق بانک سامان(اگر کارت شما برای سامان است)

پرداخت اینترنتی از طریق بانک ملی ( اگر کارت شما برای ملی است)

پرداخت اینترنتی از طریق بانک ملت (اگر کارت شما برای ملت است)

پرداخت اینترنتی از طریق بانک تجارت (اگر کارت شما برای تجارت است)

پرداخت اینترنتی از طریق بانک پاسارگاد  (اگر کارت شما برای پاسارگاد است)

پرداخت اینترنتی از طریق بانک اقتصاد نوین (اگر کارت شما برای اقتصاد نوین است)

سایت سایر بانکها

 

( 0 از 5 )
پیام سیستم
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.