Chessboard : سایت تخصصی صفحه شطرنج » اطلاعيه و آیین نامه ها » اتاق گپ (چت) و قسمت مدیریت دانلود سایت صفحه شطرنج

اتاق گپ (چت) و قسمت مدیریت دانلود سایت صفحه شطرنج

سایت صفحه شطرنج دو امکان ویژه جدید را راه اندازی نموده است :

یکی اتاق گپ و گفتگو (چت) است که شما به راحتی از طریق آدرس http://chessboard.ir/Chat/0.8.6-standalone/index.php می توانید بدون نیاز به ثبت نام وارد شوید . (اعضای ویژه می توانند با ارسال نام کاربری و یک رمز عبور برای مدیر سایت با نام کاربری ویژه خود وارد شوند و از امکان پاک کردن متن ارسالی در چت و اتاق خصوصی شخصی بهره مند شوند.)

اتاق گپ (چت) و قسمت مدیریت دانلود سایت صفحه شطرنج

برای وارد چت شدن بر روی دکمه ورود کلیک کنید.

اتاق گفتگوی سایت دو زبانه است . شما با انتخاب زبان انگلیسی یا فارسی و وارد نمودن یک نام می توانید داخل اتاق گفتگو شوید. اگر نامی برای خود انتخاب نکنید و آن را خالی بگذارید با یک عدد 6 رقمی به عنوان نام کاربری وارد می شوید. بعد از ورود نیز می توانید با زدن دکمه تغییر نام کاربری نامی برای خود انتخاب کنید. 

اتاق گپ (چت) و قسمت مدیریت دانلود سایت صفحه شطرنج

با کلیک کردن بر روی نام کاربری فرد، لیستی از امکانات به صورت زیر مشاهده می شود که می توانید مثلا با کلیک بر روی "فعال نمودن گفتگوی شخصی" از دیدن پیامهای خود توسط کاربران دیگر جلوگیری کنید. و گفتگوی خصوصی داشته باشید. برای غیر فعال کردن آن و ارائه پیام به تمام کاربران حاضر باید بر روی بستن گفتگوی خصوصی کلیک کنید. 

امکان دوم محل دانلود برنامه ها و فایل ها ی مختلف مورد نیاز دوستداران شطرنج است. که از آدرس : http://chessboard.ir/File-Download/index.php  می توانید وارد شوید. برای دانلود برنامه ها باید عضو ویژه سایت شوید (البته بعضی قسمتها رایگان است .) که برای اینکار در پایین صفحه مزایای عضویت یکی از گزینه های : 1- عضویت 3 ماهه(3000 تومان) 2- عضویت 6 ماهه(7000 تومان) 3- عضویت یکساله (7000 تومان) را انتخاب کنید و با پارس پال پرداخت نمایید . (کسانی که کارت شتاب ندارند به شماره حساب 0308196723006  سیبا ملی واریز نموده و پیامکی به شماره 09123681837 با متن : "با واریز ... با نام کاربری ... برای عضویت ویژه ثبت نام نمودم." ارسال نمایند.  )  بعد از واریز وجه از قسمت دانلود سایت > ثبت نام کنید (همان نام کاربری و ایمیل خود که در سایت صفحه شطرنج عضو شده اید را وارد کنید) که بعد از تایید توسط مدیر سایت می توانید برنامه ها را بدون محدودیت دانلود کنید. حتما برای دانلود باید با عضویت در قسمت دانلود وارد شوید نه خود سایت اصلی صفحه شطرنج این دو از هم جدا هستند.  تصویر زیر محل ورود و ثبت نام در قسمت دانلود را نشان می دهد :

برای ورود به مدیریت دانلود از مرورگر فایرفاکس استفاده نکنید چون سازگار نیست از مرورگر کروم یا IE استفاده کنید. 

 

 

 کسانی که می خواهند بدون عضویت در سایت فقط از امکان دانلود استفاده کنند به هر روشی که دوست دارند مبلغ(همان مقدار عضویت ویژه یعنی برای 3 ماه دانلود 3000 تومان و برای 6 ماه 7000 تومان و برای یک سال 7000 تومان) را واریز نموده بعد اینجا ثبت نام نمایند. دوستان توجه کنید که قسمت دانلود جدا از سایت است و عضویت در قسمت دانلود به معنای عضویت در خود سایت نیست . سپس نام کاربری خود و روش پرداخت را به مدیر سایت با ایمیل یا پیامک اطلاع دهند. تا نام کاربری در قسمت دانلود فعال شود. در صورتی که ایمیل ندارید یا نمی توانید عضو شوید یا هر مشکل دیگر با 09123681837 تماس بگیرید. یا مشکل خود را از طریق فرم تماس با ما مطرح کنید. 

 

اتاق گپ (چت) و قسمت مدیریت دانلود سایت صفحه شطرنج

همانند تصویر بالا فهرستی از موضوعات مختلف(برنامه های آندروید،موتورهای شطرنج،آزمونهای سایت، دیتابیس بازی و تمرینات شطرنج و ... که به مرور اضافه خواهند شد) برای دانلود مشاهده می شود. که روی هر موضوع جدید ترین برنامه و تعداد فایل های موجود را نشان می دهد. با کلیک نمودن بر روی نام یا تصویر موضوع به برنامه های داخل آن هدایت می شوید . 

اتاق گپ (چت) و قسمت مدیریت دانلود سایت صفحه شطرنج

همانطور که از تصویر بالا مشاهده می کنید می توانید تاریخ درج برنامه، اندازه فایل و تعداد دانلودهای صورت گرفته را ببینید. و حتی فایلها را بر اساس تعداد دانلود یا نام یا تاریخ درج مرتب کنید. 

اتاق گپ (چت) و قسمت مدیریت دانلود سایت صفحه شطرنج

با کلیک نمودن بر روی نام برنامه دلخواه خود می توانید اطلاعات کاملی از آن را مشاهده کنید ، تصاویر برنامه را ببینید و راجب برنامه نظر یا امتیاز دهید.  برای دریافت برنامه بر روی نام "دانلود" در سمت راست صفحه کلیک نمایید. اگر لینک دانلود خراب شده باشد بر روی گزارش خرابی لینک کلیک کنید. در صورتی که برنامه را پسندیدید می توانید لینک محل برنامه را برای دوستان خود (اگر ایمیلشان را دارید) ارسال نمایید. 

 

توجه : در قسمت مدیریت دانلود تمام موضوعات مهم و مورد نیاز دوست داران شطرنج قرار می گیرد. موضوعاتی چون : برنامه های سبک برای بازی و بررسی، برنامه های گوشی های مختلف، مقالات و فایلهای آموزشی، دیتابیس های تمرین در تمام مراحل شطرنج و ...

بازیکنان، مربیان، داوران و همه کسانی که طرفدار شطرنج هستند می توانند فایل یا موضوع مورد نیازشان را از طریق ایمیل یا در همین نظرات بیان کنند . به زودی فایلهای زیادی در قسمت دانلود سایت قرار خواهد گرفت و فایلهای موجود نیز به سرعت به روز می گردند. 

 

( 0 از 5 )
پیام سیستم
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.