Chessboard : سایت تخصصی صفحه شطرنج » فروشگاه » مجموعه برنامه های تمرین شطرنج

مجموعه برنامه های تمرین شطرنج

0
24089

در این DVD که با عنوان مجموعه برنامه های تمرین شطرنج می باشد . اکثر نرم افزارهای مهم و مورد نیاز تمرین در همه مراحل شروع بازی، وسط بازی ، آخر بازی قرار گرفته است. طریقه استفاده از برنامه به صورت فارسی نیز قرار دارد. 

توجه : نصب آسان با وجود اتوران ساده ، راهنمای فارسی جداگانه ، پشتیبانی با پاسخگویی به سوالات شما از طریق سایت، ایمیل یا موبایل از ویژگیهای دی وی دیهای فروخته شده توسط سایت صفحه شطرنج است. 

شرح محتویات دی وی دی : 

1- Peshka Training Courses :

شامل 48 برنامه آموزشی سایت Chessok.com می باشد که در یک برنامه تمرین قرار گرفته است. لیست برنامه ها به صورت زیر است :

Opening Blunders 1-7 , Encyclopedia of Middlegame I-V , Opening Lab, Elementary Chess Combinations, Easy Ways of Taking Pawns and Pieces, Simple Defense, Mate in one, Attack on the King 1-2 , Chess Combinations for Club Players, Modern Chess Opening 1-7 , Chess Strategy 2, Chess Strategy 3, Typical pawn structures, Chess guide for Intermediate players, Chess guide for club players, Total Chess Ending, Emanuel Lasker , Boris Spassky, Mikhail  Botvinnik, Chess Tactics for Beginners, Chess Tactics for Club Players, Chess Tactics in Grunfeld, Sicilian Defense, Advanced Defense, CT-ART. Mating combinations, From Beginner to Club Player

How to Win Miniatures at Chess, Chess Tactics in Open games, Theory and Practice of Chess Endings, Chess Tactics 2,3(Chess Tactics for Intermediate Players

2- Chessimo : 

(Personal Chess Trainer) سابق یک نرم افزار آموزش شطرنج است که بر پایه بخاطر سپردن تاکتیک ها، استراتژیها و آخر بازی ها بوسیله حل کردن مداوم وضعیتهای شناخته شده (الگوها) شطرنج و پیدا کردن بهترین حرکات، ساخته شده است. بیشتر سعی شده تا به شما مفاهیم و علت حرکت ها را آموزش دهد.

Chessimo بوسیله استاد بزرگ Gilberto Milos تهیه شده استاد بزرگ گیلبرتو میلوس متولد سال 1963 یک بازیکن، نویسنده و مربی حرفه ای شطرنج است که 6 بار قهرمان کشور برزیل شده و 38 مقام در سطح جهانی کسب نموده است. ریتینگ او در اکتبر 2013 (2583 ) می باشد. این برنامه کوچک شامل یک دیتابیس با بیش از 6000 وضعیت از بازیهای استادان بزرگ است که در سطوح مختلف ارائه شده است. (در آغاز با حرکات ساده و به تدریج سخت تر شده است.)

 

3- CT Art 4 :

نرم افزار تمرین همانند کتاب هنر ترکیب می باشد. که دارای 2200 تمرین اصلی و 1800 تمرین کمکی و آموزشی می باشد. 

 

4- Elementary Checkmates 1,2 : 

Elementary CheckMates 1 : برنامه مات در یک حرکت سایت Chessok.com است که دارای 40000 تمرین مات در یک با انواع مهره ها می باشد. 

 

Elementary CheckMates 2 : برنامه مات در یک حرکت سایت Chessok.com است که دارای 75000 تمرین مات در یک با انواع مهره ها می باشد. 

 

5- Lucas Chess : 

برنامه کوچک و جالب با امکانات زیاد است که بعضی از امکانات آن : بازی با انجین های مختلف، 50000 وضعیت مات در دو حرکت، تمرینات مات در 1 تا 7 حرکت از بازی استادان با آوردن خود بازی، تمرین ماتهای پایه، تمرینهای تاکتیک، تمرینات مات در 1 تا 4 با ثبت رکورد، تمرینات یادگیری شروع بازی، تست های روزانه، بازی همانند استادان بزرگ که بازیهای زیبای زیادی از قهرمانان جهان و استادان مشهور جهان دارد که باید حرکات آنها را حدس بزنید و گزینه انجام تمرینات به صورت چشم بسته، تمرینات حافظه و ... است. 

 

6- Perfect Chess Trainer : 

برنامه خوبی برای تمرین شطرنج است. و بازیهای جالبی از استادان دارد. از هر قهرمان جهان و بازیکنان معروف و برتر جهان 100 بازی جالب انتخاب شده است.  

 

7- Blindfold Chess :

برنامه تمرینی شطرنج به صورت چشم بسته است.  دارای 11 مدل تمرین است.  که شما بدون دیدن وضعیت باید به سوالات پاسخ دهید.  تمریناتی چون :  1-خانه g7 چه رنگی است؟ 2- آیا c5 و h7 همرنگ هستند؟ 3- آیا e7 و a3 در یک قطر هستند؟ 4- آیا a1 و e5 و h8 در یک قطر هستند؟ 5- آیا اسب می تواند از c4 به a5 برود؟ 6- آیا این مات است؟ w:kg6-Rf8  B: Kg8  و ...

 

8- Total Chess Training 1-3 :

Total Chess Training 1 : شامل 5 برنامه به نامهاي Blunders ، Ct-Art  ، MiddleGa ، Strategy و Studies مي باشد. 

Total Chess Training 2 : شامل 5 برنامه جداگانه است كه همزمان نصب مي گردند. 

Encyclopedia of Middlegame, Vol. II , Chess Tactics for intermediate players , Mate Studies , Theory and Practice of Chess Endings , Chess Endgame Training 

 

 Total Chess Training 3 : شامل 5 برنامه جداگانه است . 

Advanced Chess School , Chess Tactics for Beginners , Chess Combinations Encyclopedia , Encyclopedia of Middlegame III , Encyclopedia of Middlegame IV , 

 

 

9- Chess King Training :

شامل 6 برنامه شطرنج در زمینه های شروع بازی ، آخر بازی ، تاکتیک و استراتژی است که همانند برنامه های تمرین سایت Chessok.com می باشد. 

  • Tactics 1, 2, 3, Openings, Strategy, Endgames

10- Chess Tutor - Step 1-3 : 

تصویر اتوران دی وی دی را در زیر می بینید :

 

 

مجموعه برنامه های تمرین شطرنج

 

برای تهیه این برنامه مبلغ 7000 تومان + 9000 تومان هزینه پست پیشتاز (شانزده هزار تومان ) را به یکی از روشهای زیر پرداخت نمایید:


1-از طریق فیش بانکی : حساب 4243469047 بانک ملت به نام امیر افتخاری واریز نمایید. یا حساب 1-980675-800-901 بانک سامان شعبه جهانشهر کرج واریز نمایید.
2- انتقال توسط دستگاه خود پرداز: واريز وجه به كمك تمامي عابر بانكهاي عضو شتاب به شماره كارت 6219861031816878 بانک سامان به نام امیر افتخاری 
توجه : برای چند سفارش یک هزینه پست پرداخت نمایید.
بعد از واریز وجه مشخصات خود را در اینجا (http://chessboard.ir/index.php?do=form&id=2)نوشته (خودتان به فارسی در کادر تایپ کنید اگر نتوانستید تماس بگیرید) و بر روی ارسال کلیک کنید.بعد از ارسال مشخصاتتان سفارش شما یک روز بعد با پست پیشتاز فرستاده می شود.
3- پرداخت با درگاههای پرداخت آنلاین زرین پال http://shopboard.ir/Jahanpay/index.php (این روش توصیه می شود)

 

 

chessboardir@yahoo.com ایمیل مدیر سایت
شماره تماس : 09123681837
در صورت ارسال کامل مشخصات و پیش نیامدن مشکلات احتمالی، بسته ظرف معمولا 3 روز (بعد از پست )به دست شما خواهد رسید.
 
نکات - بعد از واریز وجه برای تسریع در پست و اطمینان از رسیدن فرم و درخواست شما  از طریق پیامک به شماره 09123681837  مدیر سایت (admin) را مطلع نمایید. - سعی کنید مشخصاتتان را به زبان فارسی وارد نمایید. - در صورت ارسال ناقص مشخصات ، سفارش به آدرس شما ارسال می شود ولی مدیر سایت مسئول نرسیدن بسته شما نمی باشد پس حتما مشخصات ذکر شده را کامل وارد کنید و شماره تماس خود را قرار دهید تا در صورت نیاز با شما تماس گرفته شود - در واریز وجه دقت کنید و مبلغ واریزی و فیش رسید را تا رسیدن بسته به دستتان نگهداری نمایید.در صورت کم بودن مبلغ واریز شده بسته ارسال نخواهد شد. - برای اطمینان از پست شدن و رهگیری سفارش پستی خود شماره مرسوله از طرف مدیریت سایت صفحه شطرنج به موبایل یا ایمیل شما فرستاده می شود که شما می توانید آن شماره را در فیلد خالی سایت tntsearch.post.ir وارد کنید و از زمان رسیدن مرسوله به شهر خود آگاهی یابید. - اگر تا 5 روز بسته به دستتان نرسید با شماره ذکر شده تماس بگیرید(شماره تماس : 09123681837 امیر افتخاری) 

سایت پست ایران 
سیستم رهگیری مرسولات پیشتاز

 

پرداخت اینترنتی از طریق بانک سامان(اگر کارت شما برای سامان است)

پرداخت اینترنتی از طریق بانک ملی ( اگر کارت شما برای ملی است)

پرداخت اینترنتی از طریق بانک ملت (اگر کارت شما برای ملت است)

پرداخت اینترنتی از طریق بانک تجارت (اگر کارت شما برای تجارت است)

پرداخت اینترنتی از طریق بانک پاسارگاد  (اگر کارت شما برای پاسارگاد است)

پرداخت اینترنتی از طریق بانک اقتصاد نوین (اگر کارت شما برای اقتصاد نوین است)

سایت سایر بانکها

( 0 از 5 )
پیام سیستم
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.