Chessboard : سایت تخصصی صفحه شطرنج » اطلاعيه و آیین نامه ها » معما، مسائل شطرنج و بازیهای کوتاه با پیامک

معما، مسائل شطرنج و بازیهای کوتاه با پیامک

3
36716

 

معما، مسائل شطرنج و بازیهای کوتاه با پیامک

 

از طریق پیامک به دنیای صفحه شطرنج راه یابید.

(این امکان غیر فعال شده است)

 

سایت صفحه شطرنج برای اولین بار اقدام به تهیه بانک معماها و مسائل شطرنج و بازیهای کوتاه و آموزشی از طریق پیامک نموده است. فعلا تعداد محدودی پیامک در 3 سطح آسان، متوسط و سخت (حدود 60 مساله) برای معما و مسائل آماده شده است که به مرور زمان افزایش می یابند. بازیها نیز محدود است ولی به سرعت افزایش می یابند.

روش استفاده : این معماها و بازیها برای اعضای ویژه و فعال سایت صفحه شطرنج به صورت رایگان فعال می شود. بعد از ارتقا یافتن به عضویت ویژه(VIP) یا فعال، تمام سرویسهای شطرنج(پیامک معما و بازی) برای آنها فعال می گردد ولی اعضا ویژه به اندازه نصف اعتبار پرداختی شارژ برای دریافت پیامک دارند مثلا اگر عضو 3 ماهه شده اند و 3000 تومان پرداخت شده به اندازه 1500 تومان یعنی 30 پیامک می توانند دریافت کنند. هزینه هر پیامک 50 تومان است. برای خرید پیامک بیشتر باید به این لینک بروید.

برای خرید مستقیم پیامک ها و دریافت کد ها بدون عضویت ویژه به این لینک بروید.

روشهای دریافت  : 1- ارسال خودکار پیامک روزانه  2- ارسال پیامک با فرستادن کد 

ارسال خودکار فقط برای یک گروه خاص مثل شاگردان یک کلاس (حداقل 10 نفر) یا ... فعال و ارسال می شود. و برای یک نفر قابل سفارش نیست.

روش اول این مزیت را دارد که دیگر شما نیاز به ارسال مرتب پیامک کد و صرف هزینه ندارید و هر روز در یک زمان خاص یک معما به شماره موبایل شما ارسال می گردد.  اما بدی این روش این است که شما هر وقت که خواستید نمی توانید پیامک را دریافت نمایید. ضمنا این روش فقط برای یک گروه فعال می شود و به صورت تکی ارسال نمی گردد. (حداقل گروه 10 نفره)  در روش دوم شما برای دریافت هر معما باید کدی که از طرف سایت معرفی شده را به شماره اختصاصی سایت ارسال نمایید.

Tik هر ساعتی که خواستید می توانید از سامانه استفاده کنید و در صورت استفاده نکردن باطل نمی شود. پس نگران زمان استفاده نباشید.

star شماره اختصاصی 14 رقمی پیامک مسائل و بازیهای کوتاه سایت صفحه شطرنج  30001220003333 می باشد. دقت کنید این شماره را با کد 98 در گوشی ذخیره نکنید در این حالت کد ارسال نمی شود.

دریافت معما و مسائل شطرنج : برای تست و نمونه معماها به مدت محدودی یک معما از هر سطح به صورت رایگان ارسال می گردد. برای این منظور کد 0 یا معمارایگان را  به شماره اختصاصی 30001220003333 ارسال کنید تا چگونگی ارسال پیامک را که به روش دوم یعنی فرستادن با کد می باشد ببینید. (در کد بالا عدد صفر است 0) مثلا ارسال کنید 0

معما با ثبت انگلیسی ارسال می گردد. شاه K= / وزیر Q= / رخ R= / فیل B= / اسب N= / مات #= / سفید W=/ سیاه B= / پیاده در خانه b4 (پیاده علامتش نوشته نمی شود و فقط خانه مقصد بر روی صفحه نوشته می شود)b4=

 مانند نمونه زیر :

W:Kb3-Qa3-Rc3 B:Kb7-b4-b5-b6 / #3  مات در 3 حرکت با سفید

 

نمونه بازی کوتاه :

  Steinitz-Bird/1866 1.e4 e6 2.d4 d5 3.Nc3 dxe4 4.Nxe4 Nf6 5.Nxf6+ Qxf6 6.Nf3 Nc6 7.Bg5 Qf5 8.Bd3 Qg4 9.h3 Qxg2 10.Rh2 Qxh2 11.Nxh2 Nxd4 12.Bb5+ 1-0 

 

توجه : پیامک مسائل شطرنج برای شاگردان شما یا برای بازیکنانی که می خواهند محاسبه و دید شطرنجی خود را افزایش دهند مناسب است. پیامک بازیهای کوتاه و آموزشی می تواند به مربیان برای آموزش اصول شروع بازی (گسترش سریع و موثر، کنترل مرکز، امنیت شاه و ...) بسیار کمک کند و در مواقعی که بازی نمونه در اختیار ندارند با عضویت و دریافت سریع پیامک آن بازی را آموزش دهند. این بازیها به بازیکنان دید و نگرش بهتری می دهد .

 

attention کسانی که می خواهند بدون عضویت ویژه و با پرداخت هزینه برای پیامکها آنها را دریافت نمایند به این لینک بروند. کدها و چگونه استفاده نیز قرار گرفته است.

( 0 از 5 )
پیام سیستم
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.

نظرات

User Avatar
عضو سايت
  • مات
  • ( 20 مرداد 1392 )
  • 0
این امکانات فکر خوبیه ولی بهتر بود هزینه این پیامک ها را مگفتید
User Avatar
مدير کل سايت
  • admin
  • ( 20 مرداد 1392 )
  • 0
نقل قول: مات
این امکانات فکر خوبیه ولی بهتر بود هزینه این پیامک ها را مگفتید

هزینه پیامکها درج شده : 50 تومن به ازای هر پیامک که شما باید خریداری کنید مثلا 20 پیامک معمای سخت تعریف شده که 1000 تومن می شود و شما با واریز آن و ارسال کد pc به شماره 30001220003333 آن را دریافت می کنید. توجه کنید که از شماره شما پولی کسر نمی شود فقط هزینه کدی که پیامک می کنید را اپراتور کم می کند که مثل یک پیامک معمولی حساب می شود. 
لینک خرید
&(خدایا به من آرامش ده تا بپذیرم آنچه را نمی توانم تغییر دهم
دلیری ده تا تغییر دهم آنچه را که می توانم تغییر دهم
بینش ده تا تفاوت این دو را بفهمم
مرا فهم ده تا متوقع نباشم دنیا و مردم آن مطابق میل من رفتار کنند.)&
User Avatar
عضو سايت
  • mohsen987
  • ( 28 مرداد 1392 )
  • 1
تخفیف نمی دید؟