Chessboard : سایت تخصصی صفحه شطرنج » اخبار داخلي » البرز » پایان مسابقات قهرمانی استان البرز با قهرمانی امیر ملکی

پایان مسابقات قهرمانی استان البرز با قهرمانی امیر ملکی

0
6975

مسابقات قهرمانی استان البرز با حضور 41 نفر در هیأت شطرنج استان البرز آغاز شد. این مسابقات با سرداوری میلاد مظفر و داوری خانم قاسمی و با حضور 14 بازیکن ریتینگ دار برگزار می شود. بیشتر بازیکنان این مسابقات را رده های سنی تشکیل می دهند و بازیکنان خوب زیادی از جمله: هوتن اتحادی، مهرداد صداقتی، رضا مشاطان، عبدالله بودش، جواد کابری، دکتر کلیایی، امیر افتخاری و ... در این مسابقات غایب می باشند.

آئین نامه مسابقات

نتایج دور اول

قرعه کشی دور دوم

 

نتایج دور دوم

قرعه کشی دور سوم

در دور سوم ریتینگ داران به مصاف یکدیگر رفتند که در میزهای یک تا چهار امیر ملکی با مهره سفید بر پورقنبرزاد چیره شد و شیری، قلم زن و مجتبی ملکی هر سه با مهره سیاه به ترتیب بر مرتضی عابدینی، محمدپور و سرابی غلبه کردند.

از نتایج دیگر می توان به تساوی نجاتی فر با هواسی، مشیری با طی و رحیمی با علیزاده اشاره کرد.

طولانی ترین بازی این دور را محمدپور و قلم زن برگزار کردند که این بازی بیش از 4 ساعت و نیم به طول انجامید و در پایان قلم زن موفق شد بر حریف خود پیروز شود.

نتایج دور سوم

قرعه کشی دور چهارم

در دور چهارم امير ملكي در ميز 1 بر مجتبي ملكي غلبه كرد. شيري قلم زن را از پيش رو برداشت.محمدپور بر غفاري فر پيروز شد. مرتضي عابديني و پورقنبرزاد به ترتيب بر اميني نژاد و باجلان چيره گشتند. از نتايج ديگر مي توان به پيروزي پويا محمدي بر عباس قلي تيموري، حسيني بر وكيلي، نجاتي فر بر عليزاده و آسيابان ن‍ژاد بر سياوش مقصودي اشاره كرد.

در پايان دور چهارم امير ملكي و محسن شيري با 4 امتياز مشتركا در صدر قرار گرفتند.

نتايج دور چهارم

قرعه كشي دور پنجم

پایان دور پنجم با تساوی صدرنشینان!

در این دور امیر ملکی و محسن شیری در میز 1 به تساوی رضایت دادند. سرابی خوش فکر در میز 2 بر محمدپور غلبه کرد و خود را به صدر جدول نزدیک کرد.مجتبی ملکی قلم زن را از پیش رو برداشت. مرتضی عابدینی در برابر پویا محمدی سر میز مسابقه حاضر نشد! پورقنبرزاد و آرمین حسینی نیز با پیروزی بر حمیدرضا عابدینی و غفاری فر خود را به صدر جدول نزدیک کردند!

از نتایج دیگر می توان به پیروزی رحیمی بر هواسی، بیات بر صادقی و تساوی صمدی با علیزاده اشاره کرد.

نتایج دور پنجم

قرعه کشی دور ششم

رده بندی تا پایان دور پنجم

پایان دور ششم همچنان با صدرنشینی مشترک امیر ملکی و محسن شیری

در این دور امیر ملکی و محسن شیری به ترتیب بر آرمین حسینی و ایلیا سرابی غلبه کردند و هر دو با 5.5 امتیاز در صدر جدول باقی ماندند. مجتبی ملکی و آرمان پورقنبرزاد نیز پویا محمدی و امیرمحمد رحیمی را از پیش رو برداشتند و با 5 امتیاز در تعقیب صدرنشینان قرار گرفتند.

از نتایج دیگر می توان به پیروزی حمیدرضا عابدینی بر وکیلی، ستاره مقصودی بر عباس قلی تیموری و یلدا سلیمی راد بر باقری اشاره کرد.

نتایج دور ششم

قرعه کشی دور هفتم

رده بندی تا پایان دور ششم

پایان دور هفتم و تعیین قهرمان مسابقات با پوئن شکنی!

در دور آخر رقابتها در میز مجتبی ملکی در برابر محسن شیری صدرنشین به پیروزی دست یافت. دیگر صدرنشین دور قبل امیر ملکی در برابر علی محبی با نتیجه تساوی متوقف شد. آرمان پورقنبرزاد که در مسابقات اخیر به خوبی پیشرفت خود را نشان داده با مهره سیاه محمدپور را از پیش رو برداشت و خود را به جمع مقام داران اضافه کرد. مرتضی عابدینی، ایلیا سرابی و حمیدرضا عابدینی به ترتیب بر پویا محمدی، آرمین حسینی و محمد قلم زن غلبه کردند و 5 امتیازی شدند.

بدین ترتیب امیر ملکی، مجتبی ملکی و آرمان پورقنبرزاد هر سه با شش امتیاز به کار خود پایان دادند و با احتساب پوئن شکنی رده بندی به شکل زیر مشخص شد:

1- امیر ملکی  6 امتیاز و پوئن شکنی 30

2- مجتبی ملکی  6 امتیاز و پوئن شکنی 27.5

3- آرمان پورقنبرزاد  6 امتیاز و پوئن شکنی 25.5

4- محسن شیری 5.5 امتیاز

نفر اول رده سنی زیر 14 سال: ایلیا اموری سرابی 5 امتیاز (نفر پنجم مسابقات)

نفر برتر پیشکسوتان: عباس قلی تیموری 3 امتیاز

 

نتایج دور آخر

رده بندی نهایی

 تصاویر اختتامیه مسابقات

جا دارد در پایان از میلاد مظفر سرداور مسابقات تشکر ویژه ای را جهت همکاری با سایت برای درج نتایج داشته باشیم.

( -0.5 از 5 )
پیام سیستم
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.