Chessboard : سایت تخصصی صفحه شطرنج » گوناگون » صندوق حمايت از بازيکنان مستعد

صندوق حمايت از بازيکنان مستعد

3
3694

نظر خواهي در مورد تاسيس صندوق حمايت از بازيکنان مستعد واجد شرايط اعزام به مسابقات بين المللي

همان طور که آگاهي داريد بي گمان يکي از معضلات شطرنجبازان ايران غيبت بازيکنان  در عرصه هاي جهاني و آسيايي است و بي ترديد يکي از علل عمده عقب ماندن شطرنجبازان جوان و نوجوان کشورمان در مقايسه با همتاهاي خارجي خود عدم حضور در اين صحنه هاست. همانطور که مطلعيد  بارها اين مسئله را از طريق وب سايت هاي شطرنجي به اطلاع عموم ومسئولين فدراسيون رسانده ايم. که البته مشخص شد که فدراسيون شطرنج در اعزام نوجوانان و جوانان ايران به مسابقات متعدد بين المللي  با کمبود بودجه شديدي روبروست و ناگزير محدوديت هاي زيادي را در اعزام نفرات برتر به مسابقات جهاني و آسيايي اعمال مي کند.

از سوي ديگر از آنجا که اغلب اعزام نفرات برتر نوجوانان کشورمان به مسابقات بين المللي با هزينه شخصي خانواده ها صورت مي گيرد و همچنين عليرغم مستعد بودن و داشتن بخت قهرماني  بازيکنان برتر کشور بنا به محدوديت امکانات مالي و اقتصادي خانواده اين عزيزان ،‌ اعزام آن ها به مسابقات بين المللي مقدور نمي باشد.

 از اين رو با همت تني چند از خانوادهاي شطرنجبازان نونهال و نوجوان ايراني بر آن شديم تا گامي در اين راستا جهت کمک و همياري به شطرنجبازان عزيز ايران و بخصوص نوجوانان و جوانان ايران برداشته و صندوقي را جهت حمايت از بازيکنان يادشده  و با عضويت افراد داوطلب تاسيس کنيم.

به همين منظور از کليه خانواده اي شطرنجبازان ايران در سراسر کشور دعوت مي کنيم تا با مشارکت در تاسيس اين صندوق  گام بلندي جهت موفقيت فرزندانمان در عرصه هاي بين الملل را فراهم آوريم.

شايان ذکر است در صورت به نتيجه رسيدن مذاکره با بانک ها ،‌ممکن است اين پيشنهاد (تاسيس صندوق مذکور) در قالب يک طرح بانکي توسط يکي از بانک ها مورد پذيرش قرار گيرد و در اين صورت ممکن است والدين گرامي جهت افتتاح حساب خاصي به بانک تعيين شده راهنمايي گرديده و آن بانک به عنوان حامي ورزشکاران مستعد اين طرح را اجرا نمايد و دريافت تسهيلات مورد نظر نيز از بانک مذکور با شرايط اعلامي آن بانک صورت خواهد پذيرفت.

اهداف اصلي صندوق :

  • حق عضويت با مبالغ کم
  • ارائه تسهيلات ويژه و فوري و بدون بهره جهت اعزام نفرات شاخص کشور( که در فهرست نفرات انتخابي فدراسيون قرار ندارند) به مسابقات آسيايي و جهاني و بازپرداخت اقساطي وام
  • حضور فعال بازيکنان ايران در مسابقات مهم بين المللي وکم کردن فاصله بين شطرنجبازان ايران و جهان

ساير اهداف :

  • جذب اساتيد برجسته ايراني و خارجي
  • برگزاري اردوهاي داخلي و خارجي و کلاس هاي آموزشي
  • برگزاري تورنمنت هاي بين المللي
  • جذب اسپانسر براي بازيکنان

 

به همين منظور از کليه علاقمندان جهت مشارکت در اين طرح گسترده و همگاني دعوت مي کنيم با ارائه نقطه نظرات خود، طرح ها و پيشنهادات خود، ما را در اين امر خير ياري رسانند.

از کليه اشخاص حقيقي و حقوقي که تمايل به همکاري و احياناً کمک هاي مادي و معنوي جهت تاسيس اين صندوق دارند دعوت مي شود پيشنهادات خود را با ما در ميان گذارند.

شايان ذکر است فعاليت در اين صندوق بصورت داوطلبانه بوده وبديهي است عضويت در هيات مديره ،‌گروه بازرسي و يا هر سمت ديگر، هيچ گونه امتيازي نسبت به ساير اعضا ايجاد نمي کند.

 

از کليه داوطلبين جهت برآورد آمارهاي مورد نيازدرخواست مي گردد فرم ذيل را تکميل و به پست الکترونيک ذيل ارسال نمايند :

نام و نام خانوادگي :

نسبت با بازيکن :

نام بازيکن :

 

1- آيا با اين اصل که هر خانواده شطرنجي به اختيار خويش مبلغي را به عنوان حق عضويت و پس انداز ماهانه در اين صندوق ذخيره نمايد، موافقيد؟

بلي    خير

2- مبلغ حق عضويت پيشنهادي  ماهانه اعضاي صندوق   :

........................... ريال ( حتماً قيد نماييد)                

جمعي از خانواده هاي شطرنجبازان                                    ايميل : fundchess@yahoo.com

chess-hemayat.doc [37.5 Kb] ( تعداد دانلود : 145)
مشاهده آنلاين فايل: chess-hemayat.doc دانلود فایل متنی

( 4.2 از 5 )
پیام سیستم
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.

نظرات

User Avatar
ميهمان
  • abolhasan3970
  • ( 20 شهریور 1391 )
  • 0
طرح بسیار خوبی است فقط باید طوری برنامه ریزی شود که کاملا نظامند نه برواتیک باشد
User Avatar
عضو سايت
  • a.ghaemmaghami
  • ( 21 شهریور 1391 )
  • 0
ضمن تشکر ویژه از مدیر محترم سایت صفحه شطرنج از کلیه علاقمندان جهت مشارکت و اعلام آمادگی تقاضا می شود با ایمیل fundchess2yahoo.com مکاتبه یا اعلام آمادگی نمایند. ضمن این که منتظر نقطه نظرات همه عزیزان در این طرح بزرگ هستیم.
User Avatar
عضو سايت
  • hamidmohamadi
  • ( 14 اسفند 1391 )
  • 0
طرح خوبی هستش موفق باشید.
-------------
hanid