Chessboard : سایت تخصصی صفحه شطرنج » اطلاعيه و آیین نامه ها » اخلاق حرفه ای معتبرترين سايت شطرنج جهان ( پایگاه شطرنج )

اخلاق حرفه ای معتبرترين سايت شطرنج جهان ( پایگاه شطرنج )

alt

همانگونه که احتمالاً مطلع هستید ، هفتمین دوره مسابقات یادبود تال در کشور روسیه در حال برگزاری می باشد . لذا جهت انعکاس این مهم در پایگاه همدان شطرنج تصمیم گرفتم که بازی های این دوره از رقابت ها را بصورت زنده برای کاربران عزیزم ، پخش نمایم .

اما در کمال تعجب هرچقدر دنبال لوگوی 2012 ایندوره از مسابقات در سایت های معتبر شطرنج ایران و جهان جستجو کردم ، جزء لوگوی سال 2011 آن تصویری پیدا نکردم و به ناچار مجبور به انجام تغییراتی با برنامه فتوشاپ بر روی تصویر سال گذشته ، جهت استفاده شدم و این موضوع را هم با ارسال ایمیلی حاوی تصویر اولیه و همچنین تصویر اصلاح شده ، به شرح ذیل برای سایت جهانی پایگاه شطرنج ارسال نمودم :

alt

ترجمه ایمیل ارسالی پایگاه همدان شطرنج

( Hamadan Chess )

سلام ؛

با احترام به استحضار می رساند که تصویر درج شده برای اخبار هفتمین دوره مسابقات یادبود تال ، متعلق به سال 2011 می باشد ؛ بنابراین پیشنهاد می نمایم در صورت صلاحدید از تصویر ارسالی ذیل که در پایگاه همدان شطرنج به آدرس ( www.hamadanchess.lxb.ir ) نیز موجود می باشد ، استفاده فرمائید .

altalt

 

 

 

 

 

 

 

 

 ---->

 

 

 موفق باشید ؛ مهدی سلیم از ایران

 

نکته جالب آنکه در کمتر از چند ساعت ، ایمیلی از جناب فردریک فریدل { مدیر سایت جهانی پایگاه شطرنج ( Chessbase) } در پاسخ ! بدین مضمون دریافت نمودم :

 

alt

 

ترجمه ایمیل ارسالی پایگاه جهانی شطرنج

( ChessBase )

سلام ؛

از شما بسیار سپاسگزارم ، مهدی .

در عین حالی که اعتقاد دارم ، شما تصویر جدید را با برنامه فتوشاپ و بصورت دستی تهیه نموده اید ! بسیار خوشحالم که با یک دوست ایرانی دیگر که بسیار دقیق و باهوش نیز می باشد ، آشنا شدم .

فردریک فریدل

 

{ استفاده از تصویر ارسالی پایگاه همدان شطرنج در پایگاه جهانی شطرنج !!! }

 

و اما مهمترین دلیلی که باعث شد ، پس از مشورت با برخی از همکاران پیشکسوت ، نسبت به انتشار عمومی این گفت و شنود دوستانه اقدام کنم ؛ الگو سازی اخلاق حرفه ای جناب فردریک فریدل و طرز برخورد مثبت ایشان با نظرات کاربران و نحوه ی احترام گذاشتن این مدیر پر توان آلمانی معتبرترین سایت جهانی شطرنج به یکایک شطرنج دوستان جهان ، برای خودم و دوستان هم سن و سال جوانم بود .

altalt

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

حالا هم انگیزه ی بیشتری برای ادامه ی کارم به عنوان خدمت گزار کوچک جامعه ی بزرگ شطرنج ایران در پایگاه همدان شطرنج دارم و هم معنی احترام و همچنین دلیل پیشرفت بزرگان شطرنج دنیا رو بهتر درک می کنم !

alt

پایگاه خبری تخصصی ورزش شطرنج پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین

" همدان شطرنج "

www.hamadanchess.lxb.ir

( 1 از 5 )
پیام سیستم
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.