Chessboard : سایت تخصصی صفحه شطرنج » اخبار خارجي » چین قهرمان جام ملتهای آسیا

چین قهرمان جام ملتهای آسیا

0
4569

 

مسابقات تیمی قهرمانی آسیا (تیم 4 نفره با یک ذخیره) از 15 تا 26 می در ژائوژوانگ چین در دو بخش آزاد و بانوان برگزار می گردد. در بخش آزاد 14 تیم از 13 کشور (چین، هنگ کنگ، اندونزی، هند، ایران، عراق، قزاقستان، کره، مغولستان، سنگاپور، چین تایپه، ویتنام، یمن) حضور دارند که در 9 دور به روش سوئیسی برگزار می گردد. در بخش بانوان 10 تیم از 8 کشور (چین، ایران، هند، سنگاپور، اندونزی، مغولستان، قزاقستان، ویتنام) حضور دارند که به صورت دوره ای برگزار می گردد.

 

چین قهرمان جام ملتهای آسیا

 

alt

رده بندی نهایی بخش آزاد

رده بندی نهایی بخش بانوان

دیدن زنده بازیهای مهم / دیدن زنده بازیهای بخش آزاد - دیدن زنده بازیهای بانوان

 

چین قهرمان جام ملتهای آسیا

 

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شطرنج، در مسابقات شطرنج برق آسا تیمی آسیا در حالی که تیم ایران با کسب 12 امتیاز در جایگاه چهارم قرار گرفت، سید جواد علوی مقدم موفق به کسب مدال طلا بر روی میز 3 شد و پوریا درینی نیز مدال برنز این رقابتها را روی میز 4 بر گردن آویخت. 

در مسابقات شطرنج قهرمانی تیمی آسیا سارا سادات خادم الشریعه نورم استاد بزرگی بانوان و پوریا درینی نورم استاد بزرگی کسب کردند. 

همچنین سارا سادات خادم الشریعه دومین نورم استاد بزرگی بانوان خود را در این مسابقات کسب کرد. وی پیش از این در مسابقات جام خزر موفق به کسب نورم استاد بین المللی شده بود که به عنوان نورم استاد بزرگی بانوان نیز محسوب می شود. 

 

مشاهده سایت نتایج بازیها 

( 4 از 5 )
پیام سیستم
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.