Chessboard : سایت تخصصی صفحه شطرنج » اخبار داخلي » لحیمی قهرمان اولین دوره مسابقه فکری سایت صفحه شطرنج

لحیمی قهرمان اولین دوره مسابقه فکری سایت صفحه شطرنج

0
13917

اولین دوره مسابقه فکری سایت صفحه شطرنج با شرکت 60 نفر (11 ریتینگ دار) از روز شنبه 29 آبان در هیات شطرنج کرج (استان البرز) به سرپرستی محمد رضا اسداللهی و با حمایت سایت صفحه شطرنج آغاز شد. شماره یک جدول سهیل صادقی (2114) بازیکن خوب کرجی است. بسیاری از شطرنجبازان خوب کرج به دلیل مشغله کاری و درسی نتوانستند در این مسابقه حاضر شوند بازیکنانی چون : 1- اتحادی 2- کابری 2- رزاقی 3- مشاطان 4- امیر ملکی 5- عابدینی 6- پولادی بند 7- قربانی 8- عشقی 9- دکتر کلیایی 10 - مرتاضیان 11 - مریخ 12 - مظفر 13- چراغی و  ...

توجه : بازیها هر روز ساعت 18:30 برگزار می شود .

 نتایج مهم دور 1 : در این دور بر روی میز 1و 2 سهیل صادقی و لحیمی  بر فریدونی و حق بین پیروز شدند. در میز 10 سلمان کیهان بر علی نوری پیروز شد و در میز 15 حمید علیخانی در یک وضعیت سخت توانست بر حسین نجفی پیروز شود. 

آیین نامه مسابقات 

لیست اسامی اولیه بازیکنان

نتایج دور 1

قرعه کشی دور 2

 نتایج مهم دور 2 : بر روی میز 5 صابر کیا شمشکی بر سلمان کیهان پیروز شد ، بر روی میز 9 نگار رشوند در حالی که یک پیاده عقب بود توانست در برابر مجتبی ملکی به تساوی دست یابد، بر روی میز 10 حمید علیخانی بر صابر نیا پیروز شد و در میز 15 ایلیا سرابی بر علی نوری به پیروزی رسید.

نتایج دور 2

قرعه کشی دور 3 

نتایج مهم دور 3 : بر روی میز یک مهیار نجفیانپور بر سهیل صادقی به پیروزی رسید ، بر روی میز 2 لحیمی بر تعاونی پیروز شد و بر روی میز 4 علیخانی بر محمودی پیروز شد. بر روی میز 7 ایلیا سرابی نونهال خوشفکر کرجی بر مجتبی ملکی به پیروزی رسید. 

نتایج دور 3

قرعه کشی دور 4 

 نتایج مهم دور 4 : بر روی میز 1 امیر افتخاری در تنگی وقت مرتکب اشتباه آشکار شد و بازی را از دست داد. بر روی میز 2 نجفیانپور بر بودش پیروز شد این بازی طولانی ترین بازی این دور بود . بر روی میز 3 بازی علیخانی با کیاشمشکی مساوی شد. بر روی میز 4 ایلیا سرابی نونهال خوشفکر کرجی با پیروزی بر فعال 3.5 امتیازی شد. در پایان دور 4 نجفیانپور و لحیمی با 4 امتیاز در صدر قرار دارند. 

نتایج دور 4

قرعه کشی دور 5 

 نتایج مهم دور 5 : بر روی میز 1 مهیار نجفیانپور در حالی که از لحیمی دو پیاده پیش بود بخاطر تنگی وقت دچار اشتباه شد و بازی را از دست داد. بر روی میز 2 علیخانی بر ایلیا سرابی پیروز شد و در میز 5 محمودی بر کیهان پیروز شد. بدین ترتیب در پایان دور 5 لحیمی با 5 امتیاز به تنهایی در صدر قرار گرفت و علیخانی با 4.5 امتیاز در رده دوم قرار دارد.

نتایج دور 5

قرعه کشی دور 6 

نتایج مهم دور 6 : بر روی میز 1 لحیمی بر علیخانی پیروز شد ، بر روی میز 2 بازی میان افتخاری و صادقی که طولانی ترین بازی این دور نیز بود به سود صادقی به پایان رسید. بر روی میز 3  و 4 بودش و محمودی بر تعاونی و نجفیانپور پیروز شدند. بدین ترتیب در پایان دور 6 لحیمی همچنان صدرنشین است.

نتایج دور 6

قرعه کشی دور 7 (آخر) 

رده بندی در پایان دور 6

نتایج مهم دور 7 : بر روی میز 1 بازی لحیمی با صادقی مساوی شد، بر روی میز 2 بودش بر محمودی پیروز شد و بر روی میز 4 و 5 مجتبی ملکی بر علیخانی و افتخاری بر فریدونی پیروز شدند. بدین ترتیب در پایان مسابقات سایت صفحه شطرنج آریز لحیمی با 6.5 امتیاز اول شد. عبدالله بودش با 6 امتیاز دوم و سهیل صادقی با 5.5 امتیاز سوم شد. صابر کیاشمشکی و مجتبی ملکی نیز با 5.5 امتیاز چهارم تا پنجم شدند و مهیار نجفیانپور با 5 امتیاز ششم شد که در مراسم اختتامیه در پایان مسابقات جوایز این مقام آورندگان اهدا گردید. مدیر سایت صفحه شطرنج (خودم) نیز با 5 امتیاز و پوئن کمتر هفتم شد ولی جزو جایزه بگیرها قرار نگرفت. ایلیا سرابی که در این مسابقات بسیار خوش درخشید نفر برتر زیر 14 سال شد. نگار رشوند نیز نفر برتر زیر 14 سال دختران شد. محمد رسول شفیعی در رده پسران و هلیا بهاور در رده دختران جزو نفرات برتر زیر 10 سال قرار گرفتند. به پویا محمدی نیز به عنوان یکی از نفرات برتر حاضر زیر 8 سال جایزه ای اهدا شد. از خانم زهرا حیدری نیز به عنوان پیشکسوت مسابقات تقدیر شد. 

نتایج دور 7

رده بندی نهایی 

دیدن تصاویر در گالری عکس

لحیمی قهرمان اولین دوره مسابقه فکری سایت صفحه شطرنج

از سمت راست : صادقی،بودش،لحیمی،کیاشمشکی،ملکی،نجفیانپور

 

لحیمی قهرمان اولین دوره مسابقه فکری سایت صفحه شطرنج

از سمت راست: رشوند،محمدی،بهاور،شفیعی،سرابی

 

لحیمی قهرمان اولین دوره مسابقه فکری سایت صفحه شطرنج

 

هلیا بهاور نفر برتر زیر 10 سال

لحیمی قهرمان اولین دوره مسابقه فکری سایت صفحه شطرنج

لحیمی قهرمان اولین دوره مسابقه فکری سایت صفحه شطرنج
لحیمی قهرمان اولین دوره مسابقه فکری سایت صفحه شطرنج
 

دکتر بهاور و محمد رضا اسداللهی رئیس هیات شطرنج کرج

alt

alt

 

 

 

 

 

امیر افتخاری مدیر سایت
 1rdchessboard-89.zip [0 b] ( تعداد دانلود : 324)

 

( 3.9 از 5 )
پیام سیستم
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.