Chessboard : سایت تخصصی صفحه شطرنج » اخبار خارجي » مسابقات آسیایی گوانگژو

مسابقات آسیایی گوانگژو

0
5736

شانزدهمین دوره مسابقات آسیایی در شهر گوانگژو چین در حال برگزاری است که مسابقات شطرنج از 12 نوامبر به صورت انفرادی و تیمی برگزار می گردد.

 در مسابقات سریع بازیهای آسیایی گوانگژو بعد از 9 دور رقابت نمایندگان کشورمان احسان قائم مقامی و الشن مرادی ابدی هر یک با 5 امتیاز از 9 بازی هفدهم و هجدهم شدند. در بخش بانوان نیز شادی پریدر با 5.5 امتیاز دهم شد و  آتوسا پورکاشیان با 4.5 امتیاز هفدهم شد. در این بخش رستم قاسیم جانف از ازبکستان با 7.5 امتیاز اول شد و کوانگ لیم له از ویتنام با 7.5 امتیاز دوم شد. اکسیانگ ژی بو از چین با 6.5 امتیاز سوم شد. در بخش بانوان نیز ییفان هو از چین با 8.5 امتیاز اول شد. اکسیو ژائو از چین با 7.5 امتیاز دوم و دروناوالی هاریکا از هند با 6.5 امتیاز سوم شد.

مسابقات آسیایی گوانگژو
alt
GM Kasimdzhanov of Uzbekistan 
مسابقات آسیایی گوانگژو
 
Medal Winners in Men Competition, Le Quang Liem of Vietnam( Silver); Rustam Kasimzdhanov of Uzbekistan (Gold), Bu Xiangzhi of China (Bronze)! 
مسابقات آسیایی گوانگژو
 
ییفان هو از چین مدال طلا ،  اکسیو ژائو از چین مدال نقره  و دروناوالی هاریکا از هند مدال برنز  

 

 

 

 

رده بندی بخش مردان

رده بندی بخش بانوان 

دانلود بازیها 

دیدن بازیهای مردان ، دیدن بازیهای بانوان 

سایت مسابقات 

--------------------------------------------------------------------------------------

رده بندی تیمی مردان - نتایج تیم مردان

رده بندی تیمی بانوان - نتایج تیم بانوان

دیدن بازیهای مردان / دیدن بازیهای بانوان

دانلود بازیهای مردان / دانلود بازیهای بانوان 

 تیم ملی شطرنج مردان ایران با 8 امتیاز در مکان چهارم بعد از تیمهای چین، فیلیپین و هندوستان قرار گرفت و به مرحله نهایی راه یافت.

در مرحله نهایی تیم ملی شطرنج آقایان کشورمان با پذیرفتن شکست از تیم قدرتمند هندوستان به مقام چهارمی این مسابقات دست یافت.

در مسابقات تیمی شطرنج بازیهای آسیایی تیم ملی چین در دو بخش آقایان و بانوان به قهرمانی دست یافت و مدال طلا را از آن خود کرد.در بخش آقایان تیم فیلیپین مقام دوم را از آن خود کرد و هندوستان در جایگاه سوم ایستاد.اما در بخش بانوان ازبکستان در مکان دوم ایستاد و ویتنام مقام سوم را از آن خود کرد. 

مرحله نهایی مردان

مرحله نهایی بانوان 

 

( 5 از 5 )
پیام سیستم
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.