Chessboard : سایت تخصصی صفحه شطرنج » اخبار خارجي » آرونیان و کارجاکین قهرمان مسابقات یاد بود تال

آرونیان و کارجاکین قهرمان مسابقات یاد بود تال

0
13870

پنجمین دوره مسابقات یاد بود تال از 5 تا 14 نوامبر با شرکت 10 ابر استاد بزرگ : کرامنیک ، گریسچوک ، کارجاکین ، آرونیان ، گلفاند ، شیروف ، الجانوف ، ناکامورا ، وانگ هائو و ممدیاروف به صورت دوره ای در مسکو برگزار می گردد. 

زمان بازیها 100 دقیقه برای 40 حرکت + 50 دقیقه برای 20 حرکت + 15 دقیقه برای بقیه حرکات + 30 ثانیه زمان اضافی برای هر حرکت می باشد. 

بازیها هر روز است و روز 9 نوامبر روز استراحت است.

بازیها ساعت 15 به وقت محلی ( 15:30 به وقت تهران ) شروع می شود.

alt 

 Eljanov, Mamedyarov, Shirov, Wang Hao, and at the end, Nakamura
alt 

 دور 1 : آرونیان بر کرامنیک ، گریسچوک بر الجانوف ، کارجاکین بر گلفاند و وانگ هائو بر شیروف به پیروزی رسیدند و بازی ممدیاروف با ناکامورا مساوی شد.

دور 2 : گلفاند بر شیروف و ناکامورا بر الجانوف پیروز شدند. کرامنیک با گریسچوک و ممدیاروف با کارجاکین و وانگ هائو با آرونیان به تساوی رسیدند.

دور 3 : آرونیان بر گلفاند ، کرامنیک بر الجانوف و ممدیاروف بر شیروف به پیروزی رسیدند. و بازی گریسچوک با وانگ هائو و کارجاکین با ناکامورا مساوی شد.

دور 4 : تمام بازیها مساوی شد. گلفاند با گریسچوک، کارجاکین با شیروف،ممدیاروف با آرونیان،ناکامورا با کرامنیک، وانگ هائو با الجانوف 

دور 5 : الجانوف بر گلفاند به پیروزی رسید و آرونیان با کارجاکین ، گریسچوک با ممدیاروف ، کرامنیک با وانگ هائو و شیروف با ناکامورا به تساوی رسیدند.

دور 6 : ممدیاروف بر الجانوف پیروز شد و گلفاند با کرامنیک ، کارجاکین با گریسچوک ، ناکامورا با وانگ هائو  و شیروف با آرونیان به تساوی رسیدند. 

دور 7 : وانگ هائو بر گلفاند پیروز شد و آرونیان با ناکامورا ، الجانوف با کارجاکین ، گریسچوک با شیروف و کرامنیک با ممدیاروف به تساوی رسیدند.

دور 8 : آرونیان با گریسچوک و ناکامورا با گلفاند به تساوی رسیدند. کارجاکین بر کرامنیک ، ممدیاروف بر وانگ هائو و شیروف بر الجانوف به پیروزی رسیدند.

دور 9 : الجانوف با آرونیان و وانگ هائو با کارجاکین و گریسچوک با ناکامورا به تساوی رسیدند و گلفاند بر ممدیاروف  و کرامنیک بر شیروف پیروزی رسیدند.

در پایان 9 دور رقابت آرونیان ، کارجاکین و ممدیاروف با 5.5 امتیاز مشترکا اول شدند که با احتساب پوئن شکنی آرونیان و کارجاکین اول شدند. 

alt

سایت  اصلی مسابقات

دیدن بازیها

دانلود بازیها 


( 3.3 از 5 )
پیام سیستم
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.