Chessboard : سایت تخصصی صفحه شطرنج » فروشگاه » شماره های 1 تا 9 از مجموعه بازی قدرت دانیل کینگ منتشر شد

شماره های 1 تا 9 از مجموعه بازی قدرت دانیل کینگ منتشر شد

3
10976

 

شماره های 1 تا 9 از مجموعه بازی قدرت دانیل کینگ منتشر شد

 

 

شماره 1 از مجموعه آموزشهای بازی قدرت استاد بزرگ دانیل کینگ با موضوع الگوهای مات است. در این مجموعه ماتهای نمونه ای و طرح و ترکیب های ماتی و چگونگی اجرای آن مثل طرح هدیه یونانی (قربانی فیل در h7) مورد بررسی قرار گرفته است.

شماره 2 از مجموعه آموزشهای بازی قدرت استاد بزرگ دانیل کینگ شامل حدود 5 ساعت آموزش با موضوع حمله به شاه است. راه اندازی یک حمله موفق کار مدبرانه ای است که اغلب نیاز به کسب مهارت و پرورش خلاقیت دارد.

شماره 3 از مجموعه آموزشهای بازی قدرت استاد بزرگ دانیل کینگ شامل حدود 6 ساعت آموزش با موضوع طوفان (یورش) پیاده ای است. در این قسمت روشهای حمله به شاه قلعه رفته با یورش پیاده ها و لحظه مناسب حمله به شاه حریف بررسی

 می شود.

شماره 4 از مجموعه آموزشهای بازی قدرت استاد بزرگ دانیل کینگ شامل حدود 6 ساعت آموزش با موضوع شروع درست است. اکثر بازیکنان مشکلاتی در بازی کردن در شروع بازیها دارند. هر چقدر هم که قوی باشید باز باید مواظب حرکات شروع بازی خود باشید. در این قسمت با تجزیه و تحلیل و ارزیابی شروع بازی به شما در انتخاب حرکات درست کمک خواهد شد.

شماره 5 از مجموعه آموزشهای بازی قدرت استاد بزرگ دانیل کینگ شامل بیش از 6 ساعت آموزش با موضوع پیاده ها است.

شما ممکن است بازیکن تاکتیکی و حمله ای خوبی باشید اما همیشه قادر به اعمال این مهارت ها در بازی هایتان نیستید.

 در این قسمت دانیل کینگ درباره ساختارهای پیاده ای (ضعیف و قوی) ، پیاده های منفرد، جزیره های پیاده ای، چگونگی ایجاد ضعف و محدود کردن پیاده ها، قدرت پیاده های مرکز و چیزهای دیگر بحث می کند.

این سخن فیلیدور را همیشه به یاد داشته باشید : پیاده ها روح بازی شطرنج هستند.

شماره 6 از مجموعه آموزشهای بازی قدرت استاد بزرگ دانیل کینگ شامل 5 ساعت آموزش با موضوع پیاده ها، سوارها و طرح ها است. اگر شما می خواهید بازیکن خوبی شوید مهم است که شما درک خوبی از وضعیت در بازی ها داشته باشید. در این قسمت استاد بزرگ دانیل کینگ درباره 3 چیز اصلی بحث می کند : 

1- پیاده منفرد وزیر 2- پیاده های رونده مرکزی 3- تعویض یا عدم تعویض پیاده ها

شماره 7 از مجموعه آموزشهای بازی قدرت استاد بزرگ دانیل کینگ با موضوع بهبود سوارها است. چرا مانور مهم است. در این مجموعه یاد خواهید گرفت مهره ای را که جایگاه بدی دارد شناسایی کنید و آن را بهبود بخشید.

شماره 8 از مجموعه آموزشهای بازی قدرت استاد بزرگ دانیل کینگ با موضوع اسب ها و فیل ها است. در این مجموعه یاد خواهید گرفت که چگونه در وضعیت های مختلف با اسب ها و فیل ها بازی کنید و پیاده هایتان در این مواقع چه ساختاری باید داشته باشند.

شماره 9 از مجموعه آموزشهای بازی قدرت استاد بزرگ دانیل کینگ شامل 4 ساعت و 15 دقیقه آموزش با موضوع سوارهای سنگین در مقابل سوارهای سبک است. به عبارت دیگر وضعیت هایی مانند : وزیر مقابل رخ و سوار سبک، وزیر مقابل دو رخ یا رخ مقابل سوارهای سبک به همراه تبادل قربانیها می باشد. در این مجموعه شما آموزش خواهید دید که چطور در وضعیت های عدم توازن مهره ها بازی کنید.

( 2.7 از 5 )
پیام سیستم
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.

نظرات

User Avatar
ميهمان
  • shatranjbaz
  • ( 31 شهریور 1390 )
  • 0
mer30 az in majmoeh
User Avatar
عضو سايت
  • mehdi.seidabadi
  • ( 01 مهر 1390 )
  • 0
سلام درست که 24 آبان کرج مسابقات ریتید گذاشته با تشکر
User Avatar
عضو سايت
  • masoudtalebi
  • ( 02 مهر 1390 )
  • 0
aghay eftekhari mishavad as bazi kasparov ba laghra bishtar etela resani konid